Hej Mikkel Ja pdf er egent til visse formål, og alt info bør også være tilgængeligt i html. Men det er jo desværre langt fra altid tilfældet. Det er mit indtryk at pdf efterhånden er standard til distribution af oplysninger som annoncer, dokumenter etc etc. Personligt synes jeg jo det er vigtigt at øge den visuelle oplevelse når man vil kommunikere sit budskab. Det giver efter min erfaring det bedste resultat. Og her synes jeg at det kommer til sin ret med et pdf dokument konverteret til et flash katalog. Det er visulet mere appellerende. Desuden så indsætter man da bare et lille link til pdf versionen som folk kan downloade og printe ud ![]() Siger ikke at flash versionen er en optimal løsning, men det er bedre end pdf. IMHO Hvis man så samtidig kan kombinere det med div. links til eks. en web shop og / eller højopløselige billeder, så har man en løsning der er egnet både til web shops, gallerier etc. Vil jeg tro |
Hej Niklái
Hvordan ville du da give en flot grafisk html præsentation af fx. bilkakataloget?? Jeg har set flere eksempler på forskellige fremgangsmåder. Både med hver side som et billede, med links til pdf filer oma. men intet af det virker på mig særligt optimalt. Desværre.
Og forresten. Kan det ikke være økonomisk bekosteligt hvis man hver gang skal lave det som html?? (spørger fordi jeg intet aner om det)
Jeg vil da også meget gerne se eksempler på eks. en brochure der er tilgængelig som html og med et link til en pdf fil hvis nogen af JEr har et godt link.