Hej Aminoer! Jeg står og mangler en ny hjemmeside og søger derfor forskellige tilbud. Det skal være en hjemmeside der består af 3 dele. 1. del er en tabel med 4 kolonner, hvor man kan indskrive data. Det skal bruges til en affiliate side. Den skal også indeholde en boks med de 5(3?) nyeste blog indlæg, samt de 5(3?) mest læste. 2. del skal være en blog, hvor der selvfølgelig skal kunne skrives blog indlæg. Derudover skal der være en boks eller lignende, med 3 eller 5 linier med plads til link (evt. en købs knap) og en smule tekst. 3. del skal være en simpel info side, der skal indeholde oplysninger om siden og hvem der står bag. Jeg forestiller mig at siden er sat op i Wordpress, så den er nem at opdatere for andre end mig selv også. Jeg går derfor også ud fra at siden er billigere end hvis man skulle have opsat et personligt CMS system. Siden skal gerne være i lyse farver, med tanke på de varmere himmelstrøg (siden omhandler rejser). I må meget gerne maile tilbud, samt referencer, på min mail: larsjuul3 snabela hotmail . com Et tillægsspørgsmål: Vil man normalt tage dobbeltpris, hvis jeg eksempelvis ville bruge præcis samme design osv., måske med småændringer lavet af mig selv, på en anden side? Jeg glæder mig |
hey mester
Det kan jeg sagtens lave - vil cirka tage 4 dage og koste 3000 kr.
du kan bare skrive en mail hvis du er interesseret. kim_gaba@gmail.com
Hilsen kim gaba