Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave mig en simpel hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står og mangler en ny hjemmeside og søger derfor forskellige tilbud.

Det skal være en hjemmeside der består af 3 dele.

1. del er en tabel med 4 kolonner, hvor man kan indskrive data. Det skal bruges til en affiliate side. Den skal også indeholde en boks med de 5(3?) nyeste blog indlæg, samt de 5(3?) mest læste.

2. del skal være en blog, hvor der selvfølgelig skal kunne skrives blog indlæg. Derudover skal der være en boks eller lignende, med 3 eller 5 linier med plads til link (evt. en købs knap) og en smule tekst.

3. del skal være en simpel info side, der skal indeholde oplysninger om siden og hvem der står bag.

Jeg forestiller mig at siden er sat op i Wordpress, så den er nem at opdatere for andre end mig selv også. Jeg går derfor også ud fra at siden er billigere end hvis man skulle have opsat et personligt CMS system.

Siden skal gerne være i lyse farver, med tanke på de varmere himmelstrøg (siden omhandler rejser).

I må meget gerne maile tilbud, samt referencer, på min mail: larsjuul3 snabela hotmail . com
Spørgsmål er også velkomne på både mail og her i tråden.

Et tillægsspørgsmål: Vil man normalt tage dobbeltpris, hvis jeg eksempelvis ville bruge præcis samme design osv., måske med småændringer lavet af mig selv, på en anden side?

Jeg glæder mig

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:45

hey mester

Det kan jeg sagtens lave - vil cirka tage 4 dage og koste 3000 kr.

du kan bare skrive en mail hvis du er interesseret. kim_gaba@gmail.com

Hilsen kim gaba

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:51

Du kunne også overveje at kigge forbi http://www.squarespace.com/ og gøre det selv inklusiv hosting der kan skalere til næsten hvad som helst fra 12$ om måneden. Så slipper du for at være alt for afhængig af en websnedker til at lave senere ændringer skulle du blive mere kreativ. :)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:08

Hej Lars,

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Udfra de beskrivelse vil vi meget gerne give et godt tilbud til dig.

Du er velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

DBH

Morten Dal

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 21:26

Hej Lars,

Vi kan hjælpe dig med den opgave. Du er velkommen at besøge vores hjemmeside, http://www.intellweb.dk/ og se de forskellige muligheder, vi kan tilbyde. Vi kan levere din website enten i WordPress eller i Joomla. Vi har udviklet vores egen udvidelse til Joomla, der hedder custom tables, specielt til affiliate websider. Den er nemt til at opdatere og dine brugere vil også få mulighed til at sortere data efter pris eller what ever. Der er også indbygget søgefunktion. Du kan se eksempel af udvidelsen her:

3g internet

Send os gerne en PM eller mail: info@intellweb.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Nazar
Intelligent Web

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:09

Jeg takker for alle tilbud jeg har modtaget og vender tilbage, hvis jeg vælger et.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 14:27

Hej Lars

Inden du træffer en beslutning, synes jeg du skal overveje Freewebsite. Her kan du lav din egen hjemmeside helt gratis og den kan godt indeholde de ting du beskriver. Udover at den er gratis er den reklamefri uden begræsninger i sideantal eller plads.

Held og lykke med at lave en hjemmeside.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:59

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)