Jeg tror du får svært ved at få nogle til at synes godt om din side. Ville du selv synes godt om en side der hed: "Pæne gafler" eller "Dejskrabere" etc...
Mit råd er at du laver en side der tiltaler folk der er interesseret i at købe dine sakse. Noget a la "Frisører er seje" (har ikke så god fantasi, men du forstår pointen ;)), og så på den side laver lidt diskret reklame for dine sakse.
Jeg tror du får svært ved at få nogle til at synes godt om din side. Ville du selv synes godt om en side der hed: "Pæne gafler" eller "Dejskrabere" etc...
Mit råd er at du laver en side der tiltaler folk der er interesseret i at købe dine sakse. Noget a la "Frisører er seje" (har ikke så god fantasi, men du forstår pointen ;)), og så på den side laver lidt diskret reklame for dine sakse.
Håber du kan bruge det!
Jeg tror du har pointen. Nu må jeg i tænkeboxen og finde på en god overskrift. Andre er velkommen til komme med forslag.:)
Det helt oplagte ville jo være at skrive om Trenden inde for frisurer, så kan dine fremtidige medlemmer af gruppen altid blive opdateret med hvad trenden er rundt om i verdenen.
Der findes rigtig mange sider der omhandler dette i udlandet hvor du kan finde inspiration til hvad du skal skrive