Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisørsakse er nu hoppet på facebook..help

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen,

Jeg har netop oprettet en faneside på facebook.Jeg håber i ville tage godt imod den ved at tilmelde jer den Smile

Der er ikke meget info på fanesiden, men jeg skriver snart priser osv.(Jeg er ny til facebook, så skal lige brug lidt tid på finde ud af bruge den)

Selvfølig er det KLOGT at tilmelde sig fanesiden, man ved jo aldrig hvornår man få brug for en god saks til  en god pris Wink

http://www.facebook.com/pages/Frisorsakse-accessories/178492988849761

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:02
Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 19:22

Casper Lohse:

Hej Adnan.

Du kan finde gode tips og tricks om Facebook-fansider m.m. her:

http://www.box.net/shared/z3e2475896

Held og lykke med det!

Taak Casper, det bliver min godnat læsning.:)

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 09:59

Stadig ingen tilmeldte øv.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 10:16

Nu har du ihvertfald den første :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:17

Jeg tror du får svært ved at få nogle til at synes godt om din side. Ville du selv synes godt om en side der hed: "Pæne gafler" eller "Dejskrabere" etc...

Mit råd er at du laver en side der tiltaler folk der er interesseret i at købe dine sakse. Noget a la "Frisører er seje" (har ikke så god fantasi, men du forstår pointen ;)), og så på den side laver lidt diskret reklame for dine sakse.

Håber du kan bruge det!

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 10:30

Peter Suhm:

Jeg tror du får svært ved at få nogle til at synes godt om din side. Ville du selv synes godt om en side der hed: "Pæne gafler" eller "Dejskrabere" etc...

Mit råd er at du laver en side der tiltaler folk der er interesseret i at købe dine sakse. Noget a la "Frisører er seje" (har ikke så god fantasi, men du forstår pointen ;)), og så på den side laver lidt diskret reklame for dine sakse.

Håber du kan bruge det!

Jeg tror du har pointen. Nu må jeg i tænkeboxen og finde på en god overskrift. Andre er velkommen til komme med forslag.:)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 10:42

Det helt oplagte ville jo være at skrive om Trenden inde for frisurer, så kan dine fremtidige medlemmer af gruppen altid blive opdateret med hvad trenden er rundt om i verdenen.

Der findes rigtig mange sider der omhandler dette i udlandet hvor du kan finde inspiration til hvad du skal skrive

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)