Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp angående webside, betalingssystemer, mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Amino

Jeg har længe ville etablere en hjemmeside hvor man kan sælge og købe lommeregnere - hvorfor lommeregnere er for sagen irrelevant. 

Jeg har forestillet mig at man kan registrere sig på websiden og oprette en annonce hvori man kan tilføje billeder og beskrivelse af den lommeregner man ønsker at sælge. 

Køberne behøver ikke at registrere sig, men kan via den pågældende annonce opsøge sælger ved de kontaktoplysninger som sælgeren har tilføjet. Forklar mig om det kan lade sig gøre, eller om det er grundet uvidenhed, min naive fantasi der taler i vildelse. 

Jeg vil gerne forsøge mig med dette projekt, da jeg synes konceptet med salg af lommeregnere giver god mening for mig og jeg vil også lægge nogle penge i det, men ikke for mange, da det kun er for at blive erfaren og forsøge at få kontakt og kendskab til et marked, til sælger/køber, osv.

Mange tak.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:35

Jeg har selv en idé igang med samme grundsystem.
Dog er det bare et andet produkt der skal sælges!

Så hvis du hører noget omkring dette, leder jeg også! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 18:20

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg kan anbefale STANDOUTdesign.dk, som har lavet mange designs og ecommerce løsninger i Joomla og Magento. Magento, blev ifølge troværdig kilde også brugt til Arnold Busch webshop. Der findes mange forskellige størrelser, og omfang, man kan lave sin webbutik i, og da det er Open source, er koden åben og tilgængelig, og det til en fornuftig pris

Du er meget velkommen til at kontakte dem på 70 23 44 66.

God fornøjelse og held og lykke

mvh/mads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)