Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn ude betydning - Kan I Hjælpe

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

godtgulv.dk er f.eks ledigt - det er to stavelser og forklare lynhurtigt hvad du tilbyder

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:37

Hehe... Kan uden mærke godt se hvad ud mener men det måske lidt for plat ik fordi det er et dårlig ide. 

Jeg var os mere ude efter et navn uden betydning eller tre bogstaver ??

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:40

Ja:D det kan jeg godt se men jeg er jo ude efter et navn som ikke har nogen betydning.. ligesom google, novo, amino osv.. kan ikke lige komme i tænke om flere lige nu

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:43

dimmo.dk er ledigt du kunne evt bruge navnet dimmo:)

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:46

Den kan jeg godt li kan bare ikke helt finde ud af hvordan man udtaler det.. Har du flere gode ideer så er du velkommen til at skrive flere..

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:48

negik:

Den kan jeg godt li kan bare ikke helt finde ud af hvordan man udtaler det.. Har du flere gode ideer så er du velkommen til at skrive flere..

Du udtaler det langtsomt lidt lige som du udtaler Amino

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:51

Du kunne også prøve demmi, domænet demmi.dk er ledigt, og du skal udtale det som du udtaler Amino

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:52

negik:

Ja:D det kan jeg godt se men jeg er jo ude efter et navn som ikke har nogen betydning.. ligesom google, novo, amino osv.. kan ikke lige komme i tænke om flere lige nu

Ok, altså Google er en reference til tallet "gogol" (et 1-tal med 100 nuller), Novo betyder "ny" og mon ikke der ligger en tanke bag amino?

Tror det er lettere at finde et navn, hvis det bare betyder et eller andet. F.eks er LEGO sammensat af de første stavelser i "Leg" og "Godt" og NOMA (restauranten) er sat sammen af "Nordisk" og "Mad".

Er der et eller andet du gerne vil forbindes med eller som du synes der er en kvalitet ved lige netop din forretning, så kunne det evt. forkortes e.lign

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:55

Jeg har nogle ideer, hva synes i?

Aasa

Aase

Aiko

Aksa

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:59

Okay det var jeg slet ikke klar over. Jeg ved ikke lige hvad det skulle være men noget med gulve eller træ ville ikke være dårligt. :S 

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)