Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjerner man mange elementer (hurtigstart) fra proceslinien i XP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter den dejlige og berømte blå skærm, startede min pc op igen. Nu med en masse musikfiler som hurtigstart. Aner ikke hvordan de er havnet der og jeg kan ikke finde ud af, hvordan man fjerner dem ;o(

Jeg ved godt at man kan fjerne een ad gangen, men der er virkelig mange. Der må være en fil man kan slette i et eller andet sted.

Kan nogen her hjælpe???

På forhånd tak ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvilken version af windows bruger du, og kan du evt sende et screenshot (tryk på prnt scrn, åbn paint og tryk crtl + v og gem billedet og indsæt det i en besked, så kan jeg mere se hvad du leger med)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 04:39

Windows XP professional 2002, Service pack 3....så der er ikke noget specielt ved den. Jeg har installeret VLC player for lang tid siden og nu (efter blå skærm) er samtlige wawfiler/flacfiler placeret som hurtig start i proceslinien med VLC icon ;o(

Findes der en fil som fx. foretrukne, hvor man kan slette dem?

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:44

jeg har ikke haft wintendo xp i lang tid, så jeg ved ikke helt hvad du snakker om med mindre du sender mig et screenshot. mail det til mig, så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 05:00

Done.....fra en mailkonto Sven Svendsen ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 05:50

Endnu engang tak for hjælpen ;o) Jeg havde jo helt glemt at give dig lidt karmajuice....Big Smile

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 08:20

Download Soluto . Det er et gratis og meget nemt program, hvor du selv kan vælge fra og til, hvad der ikke skal køre i opstarten overhovedet, hvad der kan forsinkes og hvad der skal blive. Men ellers er det da en god ide at gå ind i tilføj/fjern programmer, og slet de programmer du aldrig bruger.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:59

langvang:

Download Soluto . Det er et gratis og meget nemt program, hvor du selv kan vælge fra og til, hvad der ikke skal køre i opstarten overhovedet, hvad der kan forsinkes og hvad der skal blive. Men ellers er det da en god ide at gå ind i tilføj/fjern programmer, og slet de programmer du aldrig bruger.

Soluto er et glimrende program til optimering af opstarten på Windows. Jeg benytter det selv og kan varmt anbefale det.
Men Soluto løser ikke udfordringen med filer, som ved en fejl er landet nede i "Hurtig Start" eller "Quick Launch" i proceslinien. Skype-Smile

For at få adgang til "Hurtig start" eller "Quick Launch" bjælken i stifinder kan du gøre dette:

• Vælg Start
  • Vælg Kør
  • Skriv C:\Documents and Settings\[BRUGERNAVN]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch (BRUGERNAVN erstattes af dit eget brugernavn)
  • Tryk på [Enter]
  • Derved skulle Windows Stifinder åbne mappen "Hurtig Start", så du kan markere og slette flere filer på en gang.

Håber du og andre kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)