Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas de Oliveira status

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende med dit nyeste projekt TheWorkTv, Thomas! Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Først og fremmest - Det ser godt nok spændende ud for din fremtid, det kan alle vist se, men pas nu på, at du ikke brænder ud... Du modsiger dig selv et par gange, omhandlende om tiden til familie og venner, måske var det derfor en fordel for dig at vurdere hvad giver dig mest lykke. Work eller family and friends?

Selvfølgelig er det ikke et fravalg. Dog er det bare de færreste mennesker, som kan bevarer bevidstheden i et liv omringet af isolation, og endnu værre er det en dræber for kreativiteten.

Yderligere vil jeg også gerne rose dig for din positive udvikling i 2010, det er sjovt at se tilbage på de "gamle" klip, og se hvor statisk du snakkerSmile   Noget som jeg kan se du har arbejdet på, og fortsæt kun med det.

Dog har jeg endeligt også et spørgsmål:  Du bliver spurgt af intervieweren, om hvad dit motiv med det hele er, og om det hele bare handler om at blive kendt?
Du besvarer faktisk kun på delen omhandlende at være kendt - hvilket jeg synes du besvarer ganske godt.

Alligevel vil jeg gerne vide hvad dit motiv er - Hvad kæmper du for ? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:04

Super godt gået Thomas Yes Imponerende tilgang du har i en tidelig alder...

Et godt råd herfra. Husk og leve livet, og være sammen med dine nærmeste. De er her også kun engang, og du fortryder det meget senere hen (taler af dårlig erfaring...)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:29

Manageren:

Dog har jeg endeligt også et spørgsmål:  Du bliver spurgt af intervieweren, om hvad dit motiv med det hele er, og om det hele bare handler om at blive kendt?
Du besvarer faktisk kun på delen omhandlende at være kendt - hvilket jeg synes du besvarer ganske godt.

Alligevel vil jeg gerne vide hvad dit motiv er - Hvad kæmper du for ? 

Tak for dit indlæg

Mit motiv er som jeg også uddyber i videoen (dog i ''kendt'' spørgsmålet), at formidle noget reelt indhold, altså indhold med noget kvalitet. Og det har jeg prøvet af det sidste lange stykke tid med politik på PolitikNyt.dk nu prøver jeg så, at formidle til mine jævnaldrende og det finder jeg utrolig spændende. Så motivet, er: formidling af interessante emner til målgruppen. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:46

Fashion-Seller:
Et godt råd herfra. Husk og leve livet, og være sammen med dine nærmeste. De er her også kun engang, og du fortryder det meget senere hen (taler af dårlig erfaring...)

Det gør jeg bestemt også, bare ikke i samme omfang som gennemsnittet af mine jævnaldrende. Men når jeg så gør det, er det også 150% gjort, uden arbejde og andet i hovedet! Drinks

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:17

Så din endelige kamp er politisk orienteret?  I så fald, finder jeg det kun positivt.

Tillad mig dog at spørge - I hvilken politisk retning vil du formidle dit bearbejde indhold?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:26

Manageren:
Så din endelige kamp er politisk orienteret?  I så fald, finder jeg det kun positivt.

På ingen måde. 

Manageren:
Tillad mig dog at spørge - I hvilken politisk retning vil du formidle dit bearbejde indhold?

Jeg formidler indholdet neutralt, lige så vel som mit partipolitiske holdepunkt. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:32

Simon Thomsen - Sithoweb.dk:

Hvem har arrangeret interviewet, hvilket firma?

Kan man se deres andre interviews e.lign :)

Det ville jeg da også gerne høre lidt om :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:35

Hahaha hvor er du sjov. Gode videoer må man sige

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Du er sgu´ en sej 15-årig - det var der nogle unger her i huset, der kunne lære noget af. Dine forældre må være stolte.Yes

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)