Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en kæmpe kegle, kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg skal have sat en ny side op med Wordpress, men det går utrolig dårligt. Jeg har downloadet Wordpress og uploadet det til min side med Filezilla. Efter en masse forsøg får jeg denne fejlkode:

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/home/m/e/wp-config.php) is not within the allowed path(s): (/home/m/e/ftp_meantimedk/:/tmp/:/tmp/phplog:/usr/local/phpbin/php:/sharedhosting/meantime.dk) in /home/m/e/ftp_meantimedk/wp-load.php on line 32

Hvad søren gør jeg galt??

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:23

Hej Kristoffer

Det ligner et konfigurationsproblem hos din webhost. Det ser ud til at de bruger open_basedir og det er det der giver problemer med din wordpress installation.

Jeg har ingen erfaring med wordpress så jeg skal ikke kunne sige om der findes et fix. Hvis ikke vil jeg anbefale dig at finde en anden udbyder.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:24

Spar tid og hovedpine ved at købe webhotel et sted, hvor de har wordpress som 1-klik installation Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Spørg din udbyder, hvad de plejer at gøre ved den slags :-)

Alle os der har hosting kunder, støder jo flere gange om ugen på spørgsmål om opsætning af Wordpress.

Det er formenligt, fordi det kører på et SafeMode ON miljø, i en gammel version af php. Du kan referere dem til her

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:02

Tak for de hurtige og gode svar. Jeg snakker med dem.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 00:00

Så fik vi styr på sagerne. Igen, tak for hjælpen :) Det er virkelig herligt med et forum sprængfyldt med eksperter indenfor så mange områder!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)