Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som bierhverv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen herinde der har erfaring med at drive webshop ved siden af et 8-16 job. Konkret drejer det sig om en webshop, der sælger it relaterede produkter.
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en webshop ved siden af mit alm. fuldtids arbejde. Dog er mine vagter ikke altid lige 8-16, men har 37 timers arbejds uge altid. For mig går det rigtig godt. Dog sælger jeg ikke lige IT realaterede produkter. Så længe det er noget man brænder for, så skal det nok gå :)

Det kan sagtens lade sig gøre hvis man har viljen og lysten til at drive sit eget ..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan griber du kundeservicen an? Det er nok det der bekymrer mig mest. Jeg vil ikke gå på kompromis med den del.
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ProSupport.dk:
Hvordan griber du kundeservicen an?

BIGBuy.dk drives også ved siden af et fuldtidsjob.. Og vi snakker om et job som ofte er mere end de små 37 timer.

Jeg svarer på kundernes henvendelser indenfor 24 timer, og kan styre stort set alt via mobilen, så selv hvis jeg er ude og ikke kommer "hjem på kontoret" så får de svar som forventet. Jeg tvivler på kunderne ligger mærke til det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender mange som gør det og det burde ikke være noget problem. Selvfølgelig kan det være at webshoppen vokser med tiden men så må du jo finde ud af hvad du gør til den tid :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Bigbuy.dk er blevet hacket...
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har det med sagen og din egen tråd at gøre? Kunne forestille mig at Steven ikke var lykkelig for det blev oplyst her i tråden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Santafun:

Hvad har det med sagen og din egen tråd at gøre? Kunne forestille mig at Steven ikke var lykkelig for det blev oplyst her i tråden.

Du har fuldstændig ret. Steven henviste til en side, der var blevet hacket og jeg tænkte, at en hurtig servicemeddelelse fra mobilen måske kunne begrænse skaden. Det skulle jeg naturligvis ikke have gjort.

Det har bortset fra det været oppe i andre tråde før denne, når der er blevet henvist til sider der var hacket, så troede bare at det var "the way to go".

Undskyld Steven!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kundeservicen hos mig foregår på lidt forskellige måder. Jeg har selvfølgelig support via email men har også en "live chat" funktion på chatten, hvor kunderne kan snakke direkte med mig når jeg er online. Ellers benytter jeg også Windows Live Messenger til dem som benytter MSN ofte.

Overvejer at smide telefon tid ind, men som det ser ud pt. klare kunderne det hele selv og shoppen er nem og enkelt .. Alle mails jeg modtager bliver besvaret samme dag. Ca. 3-5 gange dagligt tjekker jeg mail.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)