Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla forum

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer :)

Jeg skal bruge et forum til mit kommende sports community, som bliver lavet i Joomla.

Mit spørgsmål er så: hvilken forumløsning vil i anbefale?

Jeg synes ikke, Kunena eller Agora har nok funktioner eller et ordentligt design. Til gengæld har jeg "forelsket" mig lidt i vBulletin. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, så kan man bare ikke integrere vBulletin 4.0 med Joomla?

På forhånd tak.

Dbh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:03

Design er  vel bare et spørgsmål om templating :).

Der er lavet forskellige bridge løsninger til Joomla, fx JFusion der skulle kunde bridge vBulletin med Joomla. http://www.jfusion.org/

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 21:04

Ja, men funktioner kan man ikke lige forbedre så meget, som det er nødvendigt med Kunena.

JFusion's løsning virker kun til 3.8 - ikke 4.0.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:08

Jeg vil tro at det bare er et spørgsmål om tid før den bliver opdateret til seneste version. Ellers kunne du forsøge med phpBB fx. Der er også flere muligheder i forhold til funktionalitet (du har jo ikke fortalt dit behov ifht Kunena fx).

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 09:49

Hej og Godt Nyt År!

Jeg har arbejdet med Kunena dog ikke med websites på dansk (kun på engelsk og russisk), altså jeg er ikke helt sikker på, der findes dansk oversættelse af den. Alle nødvendige forum funktioner er til stede i Kunena, men skriv venligst, hvad du mangler Smile Jeg er helt enig med Kasper, design kan du rette som du vil, hvis du kan basale HTML/CSS.

Jeg har også prøvet CCBoard til Joomla, som findes også på dansk. Den har alle alm. funktioner til forum og kan integreres med Community Builder profile. Det er meget nemt og rette template, så du kan lave design til hvad du har lyst til Smile

Du kan se på CCBoard på vores nye mobil debat hjemmeside mobilus.dk.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 14:09

Det jeg primært savner til Kunena er et pointsystem som fx kan tilknyttes et shopsystem. 

Mener man kan få dette til Agora, men Agora bliver ikke ligefrem rost på fx extensions.joomla.org

/Stubbe Buchwald

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:14

Hvis det er pointsystem du mangler så har Alphaplug.com lavet AlphaUserPoints som har plugins til kuena, og jeg tror også det kan kombneres med VirtueMart....

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:27

Ja, AlphaPoints kan kombineres med Kunena, VirtueMart og CB også, så man kan f.eks. lave en avanceret multivendors shop Smile

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 15:29

Tak til agoralive og Nazar. Jeg vil forsøge mig med Kunena så :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)