Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-integrator muligheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med at uddanne mig som Web-Integrator på Syddansk Erhvervs Skole i Odense.

Er selvlært Web-Designer og har leget med Photoshop i knap 5 år efterhånden.

Jeg har styr på mine ting og følger kreativt med.

Hvad er mine muligheder? Man skal direkte i job efter skolen. Men er en 2 årige uddannelse nok til i vil tage folk ind i arbejde? Eller satser man stadig på folk uddannet fra Uni osv.

Hvilke uddannelser har jeres ansatte? Lad mig hører fra jer.

Godt 2011.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:28

Hej Simon

Hvad vil du gerne ud og lave i dit drømmejob på den anden side af din uddannelse?

Jeg må indrømme at min indsigt i hvad en webintegrator kan er minimal :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 20:30

Hej

At designe. Reklamer, hjemmesider, plakater osv. 

Opbygge websites.

Ja, det går ret godt ude ved os og vi lærer faktisk en del, så så minimal er den ikke. :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:52

Hej Simon.

Jeg har faktisk selv taget web-integrator uddannelsen, og jeg blev færdig april @ 2010, og for at være helt ærlig, så er det meget begrænset hvad du kan bruge den til. Mange af de ting man lærer er alt for basale, og man kan lære sig selv det meste af det.

Det eneste der er godt ved det, er at man får lidt mere teori omkring hvorfor og hvordan.

Min erfaring med uddannelsen er at den bruges 80% til at komme videre på en anden uddannelse såsom datamatiker eller lign , eller for at kunne få dagpenge :)

Men jeg syntes helt klart at hvis det er det du vil, så skal du få lavet dig nogle referencer, det er klart den største mulighed for at få at job på længere sigt, du kan ikke rigtigt bruge uddannelsen til mere end bare have papir på det. Virksomhederne ved ikke hvad en web-integrator kan, og ikke for noget, men det er ALT for let at overhoved kunne bestå den. 

Så søg lidt rundt omkring på nettet (hvis ikke her på amino, her startede jeg selv) om der er nogen opgaver som du ville kunne klare, og få bygget dig en lille kundekreds så du har noget at visse virksomheder på senere tidspunkt, at, den og den side har du altså lavet.

For at i verden, lav ikke kun programmering når du i skole, det lære du simpelthen ikke nok til, du skal have en passion for det, ellers vil du ikke komme til tops :)

Håber det hjælper lidt på det hele.

Personligt er jeg selv gået videre på en datamatiker, og her har det faktisk været en stor hjælp at jeg kendte til programmering i forvejen, iforholden til de der kommer fra htx og gym, eller hvem end der nu eller går der :)

Held og lykke med det hele, skriv endelig hvis du har flere spørgsmål som jeg ville kunne være til hjælp med :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)