Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interessere du dig for politik?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, og godt nytår :)

Jeg købte for et par dage siden et domæne med den hensigt at starte et nyhedsite til at indsætte indlæg samt artikler omhandlende det kommende folketingsvalg. Jeg har så leget lidt med wordpress og et par temaer, men jeg må nok indrømme at det ikke helt gik efter planen.. Opsætningen af temaet driller mig en del, og der bliver ved med at dukke trælse fejl op..

Derfor tænkte jeg at jeg ville forsøge at skrive her på amino, for at hører om nogen kunne have interesse i arbejde lidt sammen. Jeg vil meget gerne arbejde lidt med at finde nogle gode personer at interviewe (eller få dem til at skrive indlæg), og altså få lavet nogle spændende oplæg på siden som tiltrækker folk og skaber noget trafik. Derudover kunne det også ligge op til nogle debatoplæg omhandlende folketingsvalget, og samtidig få et par interessante emner på banen. (vil selvfølgelig også gerne hjælpe med den daglige drift).

Hvis der skulle være en der så kunne have lyst til at lege lidt med at opsætte siden i wordpress, kunne vi jo evt. smide nogle reklamer o. lign. på og måske tjene lidt på det. Siden behøver ikke være det vildt store, men jeg kan bare se at jeg ikke helt får det til at se alt for godt ud! Jeg har faktisk fundet et gratis tema (den er bare på engelsk) og har også et logo, så det er blot lidt opsætnings-assistance der er brug for.

Hvis der skulle være nogen der kunne være interesseret i en god politikside, men ikke ønsker et samarbejde, vil jeg da måske gerne sælge siden hvis der kommer et godt bud. Jeg mener i hvert fald at man ikke finder et meget bedre domænenavn (der er måske en der er bedre, men så kommer denne vist på en god 2. plads).

Alle der kunne have interesse er velkommen til at sende en pb, og så vil jeg sende domæne samt lidt info :)

Endnu engang ønsker jeg jer godt nytår - håber i er kommet godt ind i det nye år :)

Mvh Uffe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)