Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

inkasso

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej

jeg overvejer nu at åbne en inkasso virksomhed, da så mange folk har problemmer med at indhente penge, og de inkasso virksomheder vi har er fuldstændigt virkningsløse!

Det bedste inkasso virksomhed kan gøre er at sende en person til rki. And so what????

derfor nogle kender om der er lovgivning om inkasso virksomheder?skal man være jurist advokat for at åbne den?

'Lina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er med garanti en grund til, at inkassovirksomhederne arbejder som de gør, og køre efter specielle procedurer der giver dem begrænset mulighed for at indhente skyldne beløb.

Du skal også tænke på det er mennesker, hvis valg har givet en konsekvens og den skal selvfølgelig straffes. Meeen, de skal nu også hjælpes så lignene ikke kommer til at ske igen, for det vil bestemt ikke gavne nogen hvis samme scenario frit gentog sig og der er RKI et rigtig godt eksempel på en løsning der fungerer.

Det handler om at skabe balance.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

hej

jeg overvejer nu at åbne en inkasso virksomhed, da så mange folk har problemmer med at indhente penge, og de inkasso virksomheder vi har er fuldstændigt virkningsløse!

Det bedste inkasso virksomhed kan gøre er at sende en person til rki. And so what????

derfor nogle kender om der er lovgivning om inkasso virksomheder?skal man være jurist advokat for at åbne den?

'Lina

Altså en ting er sikker du har misforstået hvad en inkasso virksomhed er , jeg har prøvet at forstå dig i denne har tråd , jeg forstår ikke dette nytårs forsætte ,jeg troet faktisk i starten det var en spørg , med har forstået til sidste du nok mener det seriøst , da du forsætte med at skrive i tråden http://www.amino.dk/forums/t/111228.aspx?PageIndex=3&#740457

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 15:08

Nu er det bestemt ikke alle inkasso virksomheder som bare sender kreditoren i RKI.

Der findes flere store, og meget dygtige, inkassovirksomheder herhjemme, som har stor succes med at køre inkassoprocessen uden at involvere RKI. Det er vigtigt at virksomheden har stærke samarbejdsaftaler med advokatvirksomheder, som kan styre den retslige inkassoproces samt udenlandske partnere, hvis kunden flytter til udlandet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)