Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår og nye funktioner til din Facebook sider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Jeg håber at I er ovenpå efter at have sprunget ind i det nye år :)

Personligt håber jeg at det nye år vil indeholde endnu mere kreativitet og nytænkning - herunder også indenfor markedsføring på Facebook og andre sociale medier

Som en start har jeg derfor valgt, at lancere en række nye udvidelser, som I kan bruge på jeres Facebook sider

Herunder

• KB-Kontaktformular - En kontaktformular med alt fra navnefelter til billed-upload, hvor du modtager det indsendte via mail.
  • KB-Karrusellen - En logokarrusel, som f.eks. kan bruges til at præsentere udvalgte produkter, dine referencer eller sågar billeder af bestyrelsen i din forening.
  • KB-Flipshow - Oplagt udvidelse til fotografer, webdesignere eller andre, som ønsker at vise sine projekter frem.
  • KB-Nyhedsbrev - Jeg hjælper gerne med at gøre det muligt for de besøgende på din Facebook side at tilmelde sig dit nyhedsbrev.
  • KB-Videoplayer - Har du en Youtube kanal/playlist eller en præsentationsvideo, som du gerne vil have på din Facebook side? Det er nu muligt.

Husk at det også er en god idé at have en specialdesignet velkomstsside til sin Facebook side.

Jeg håber at I vil tage godt imod disse nye muligheder. Har I forslag eller spørgsmål er I meget velkomne til at skrive! :) 

Og endnu engang - Godt nytår! :)

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår til dig :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)