Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance opgaver

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super (: Det er altid fedt med folk der gerne vil give en hånd med

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:47

en fin idé, men husk det altafgørende:

En plan for at tiltrække trafik til dit website.

For selvom du har verdens bedste freelancerportal og den er gratis og alt det der, så er den kun værd at bruge tid på hvis det er nok trafik / brugere. Det er nok her den største udfordring ligger for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:40

CMS:

en fin idé, men husk det altafgørende:

En plan for at tiltrække trafik til dit website.

For selvom du har verdens bedste freelancerportal og den er gratis og alt det der, så er den kun værd at bruge tid på hvis det er nok trafik / brugere. Det er nok her den største udfordring ligger for dig.

Ja jeg havde bare tænkt mig at søgeoptimere sitet og så satse på at ordet spredes som en steppebrand blandt freelancerne også (: Nogle idéer da?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 11:51

Lyder som en rigtig god ide. Jeg har selv haft tanken om ikke der kunne laves sådan et site, hvor freelancer kan tilbyde hjælp og omvendt GRATIS.

Held og lykke med det! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:00

RJM:
Ja jeg havde bare tænkt mig at søgeoptimere sitet og så satse på at ordet spredes som en steppebrand blandt freelancerne også (: Nogle idéer da?

Det samme gjorde jeg med tigernet.dk i starten, men da jeg begyndte at lave links til det udefra så kom folk ind.

Du skal ud hvor dine potentielle brugere er og snakke med dem (i debatfora). Du kan jo lave en bruger på eksperten.dk og så have et link i din signatur. Du kan snakke med nogle du kender som blogger om de ikke vil skrive om dit site eller du kan selv sende dem en tekst.

Der er mange muligheder. Du skal ikke bare sidde og vente på at folk kommer ind... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:59

Hej RJM

Vi kan foretælle dig at freelancerbasen kommer til at være 100% gratis for freelancere. Vi har også besluttet os for at det skal være gratis for virksomheder at oprette freelance opgaver. Hvis det ikke fører til en masse spam og useriøse opgaver.

Med venlig hilsen
Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:08

Jeg syntes det er en god idé.

Bare du husker  rss-feeds. Det savner jeg lidt på freelancer sites.

Og så mulighed for at søge på postnummer.

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 21:10

All-technology:

Jeg syntes det er en god idé.

Bare du husker  rss-feeds. Det savner jeg lidt på freelancer sites.

Og så mulighed for at søge på postnummer.

Hej

Det skal vi skal nok huske  Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Freelancerbasen:

Hej RJM

Vi kan foretælle dig at freelancerbasen kommer til at være 100% gratis for freelancere. Vi har også besluttet os for at det skal være gratis for virksomheder at oprette freelance opgaver. Hvis det ikke fører til en masse spam og useriøse opgaver.

Med venlig hilsen
Freelancerbasen.dk

Bliver det så ved med at være gratis på sigt? Og bliver der ekstra fordele for betalende freelancere eller er det det samme for alle?

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 18:05

RJM:

Freelancerbasen:

Hej RJM

Med venlig hilsen
Freelancerbasen.dk

Bliver det så ved med at være gratis på sigt? Og bliver der ekstra fordele for betalende freelancere eller er det det samme for alle?

Hej RJM

Det bliver gratis på sigt for freelancere. Vi ønsker kun at freelancernes kompetencer sammen med deres priser, skiller dem fra vandene.

Det skal nemlig ikke være, at en freelancer vinder en opgave pga. en smart funktion, som freelanceren har betalt for.

Vi ønsker et frit marked, hvor alle har samme grundlag.

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)