Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

custom made phones!:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

heej alle friske amino folk!

Jeg har sammen med en ven overvejet at starte et firma eller bare en hobby hvor vi laver mobilerne om, altså custom bygger mobiler? og så sægler dem. er det ulovligt? altså f.eks

Vi køber en brugt iphone på nettet og laver den om og sægler den ?

eller Vi køber en helt ny iphone  via apple og laver den, og sætter vores logo på bagcovert. altså bare som reklame så folk ved hvem der har lavet mobilen. og så sægler den på vores hjemmeside eller på dba.dk. er alt det her lovligt?

altså hvis man skiller en iphone fra hinanden mister den sin garanti! hvis alt det andet er lovligt
kan vi så skrive at vi selv laver en ny garanti altså vi erstatter de eller rep. den? er det også ulovligt eller lovligt?

og vi er ret gode til at rep iphones og finde på fede nye måder at lave dem om på.
så vi levere self. færdige produkter!. men er det overhovdet lovligt? bliver apple eller de andre mobil selskaber ikke sure hvis vi gøre det? vi masse producere dem jo ikke.  der bliver ikke en eneste mobil som bliver ens. da det er custom byggeri. så laver man den helt om og man bruger ikke samme design på en anden model!

jeg er nemlig sikker på at folk gerne vil give 1000 - 2000 kr mere for en ny mobil som ingen andre har og som man selv har valgt hvordan skal se ud?

- men tænker jo at det er lovligt at gøre det med biler. så hvorfor ikke også mobiler?

vi ville også hurtigt sende nogle mobiler ud til nogle kendisser i danmark. og de er jo altid med i se og hør osv. så ville folk spørge hvilke mobiler de her?! og BANG vi har skabt nye kunder.
så vi giver nogel mobiler gratis ud og senere håber vi på at folk vil synes de er fede og købe nogle selv!

måske har jeg ''fortalt'' for meget. men men men. det vil stadig tag en som lige har fundet på iden(kigget i dette indlæg) at lærer alt om selve mobiler og hvordan man ikke øgelægger dem. og har haft tidligere erfaring ang. rep af mobiler. så er mig og min ven et skridt længere fremme:)

tak fordi i læste med!:) Håber på at have fået en masse svar imorgen når jeg står op.
og godt nytår allesammen. pas nu på fingerne! FOR ELLERS KAN I JO IKKE SKRIVE I DETTE INDLÆG HVIS I MANGLER JERES FINGRE!!

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 06:30

det er jo en eller anden amerikaner eller englænder som gejler alm. produkter op med diamanter og perler osv og sælger dem til store summer, så mon ikke det er lovligt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55

har du muligvis et link eller navn?
kunne jo skrive en mail til ham:)
men tror måske at han har tilladelse af apple, HTC, nokia osv osv!:)

- men nogle der ved hvor man kan læse om det? altså regler ang. salg af andres produkter under eget navn? fordi jeg kender mange som lever af at laver biler om og sægle dem til store kunder?. så må det jo være lovligt, men jeg vil være helt sikker. før jeg køber udstyr til flere tusind kroner og laver aftale med guldsmed:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:41

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

jamen:) jeg tænker mere på om har de tilladelse af mobilselskaberne
- hvor kan man læse om sårn noget med at sægle andres produkter uden tilladelse