Jeg skal til at have mig en blog, og er blevet overbevist om at det skal være fra wordpress. Bloggen skal uploades til mit eget domæne. Spørgsmålene er så, er wordpress.com og wordpress.dk fra det samme firma? Og er softwaren på .dk ligeså god som den på .com? Umiddelbart kan jeg ikke finde så mange templates på .dk siden som jeg kan på .com, så jeg overvejer at hente softwaren fra .com, og selv oversætte det. Her opstår problemet så med at jeg ikke kan finde "download knappen" på .com siden, er det overhovedet muligt at downloade softwaren fra den side? Thanks for any help ![]() |
Blog igen igen
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Perfekt ![]() Tusind tak. |
Det er blot en oversættelse af systemet så din backend bliver på dansk. det er et ret omfattende arbejde at gøre selv :-) Engelske themes virker stadig på en dansk wordpress, men så skal du bare selv oversætte templaten. |
Bloggen OrdPress.dk - om blogs og WordPress Som Morten skriver, er Wordpress.dk præcis det samme som wordpress.org, bare på dansk. wordpress.com er stedet hvor du kan få en gratis blog med et subdomæne. F.eks. ditnavn.wordpress.com. wordpress.com er drevet af firmaet Automattic, som er ejet af udviklerne til WordPress. |
Interessant, Knut. Dine sider har ført mig mange steder hen her til aften... Dimitri: Hvis du kaster dig ud i det og gerne vil udveksle erfaringer, er der ved at blive arrangeret et møde for WP-DK: |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Tak til alle ![]() |
MÃ¥ske er vi nogen der ses til Blogmeetup? |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)