Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbøjelighed til at købe apps på computeren. appsanmeldelsesside..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej friske aminoer.

Jeg tænker lidt på at starte en side op med anmeldelser af apps, da jeg lige har bestilt iphone og ipad..

Apple arbejder jo med affiliate marketing så man får penge hver gang man sælger noget for dem.

gælder dette også apps? synes nemlig at jeg har set andre linke direkte til app'en fra anmeldelsen. og så må de vel få en vis procentdel. eller hvad?

og hvor tilbøjelige er folk til at klikke på "hent nu" knappen, og så hente det ned på itunes, hvorefter man kan synkronisere med sin iphone eller ipad.  fordi hvis de bare henter app'en ned direkte på telefonen eller ipad'en er der jo ingen mening i det for mig, da jeg så ikke tjener nogen penge.. eller jo - men så er det på noget andet affiliate og ikke fordi jeg sælger en app..

Tror i dette er en mulighed? - ja selvfølgelig er der mange andre sider der også anmelder apps og har meget mere end det - men men men, jeg ser kun konkurrence som en ekstra udfordring. og så føler jeg tit at jeg ikke rigtig for lavet noget, men bare surfer på nettet eller ser tv, og derfor kunne jeg godt tænke mig et eller andet at rode med, især hvis man kan lave lidt ekstra løn..

Det er ikke noget jeg behøver tjene store penge på, men 200 kr. ekstra hver måned hjælper bestemt også på en studerenes økonomi..

Mvh Tobias.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:08

Du kan også tjene på at henvise andre til apps. Det jeg dog gør når jeg downloader apps er at jeg downloader dem via mobilen netop fordi der er det ekstra sync trin.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 23:11

Hej Niels.

tak for det - skulle bare lige være sikker!

Ja - det er jo lige præcis der problemet ligger. fordi hvis brugerne bare henter den direkte på mobilen tjener jeg ingen penge..

hvad gør man så? hehe.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Nu har jeg en Android telefon, men jeg tror ikke at jeg i de fleste tilfælde ville bruge min telefon til finde Apps da man får dem her og nu og ikke først når man har synkroniseret  sin telefon.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 23:11

nillerrune - så du ville foretrække at hive dem ned på computeren, hvorefter du kan synkronisere? eller hvad?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)