|
Vi gør noget ved den generelt manglende IT sikkerhed på Apple's Mac computere.
IT sikkerhedsproducenten ESET gør nu noget ved den udbredte mangel på IT sikkerhed på Apple's Mac computere. De har lanceret en Mac version af deres populære sikkerhedspakke. Den hedder ESET Cybersecurity for Mac. Du regner med, at Din Mac er sikker, så hvorfor er det vigtigt at gøre den mere sikker? ESET Cybersecurity for Mac indeholder den avancerede ThreatSense ® scanning motor. Frem til udgangen af januar 2011 kører Nielco IT en kampagne for at øge opmærksomheden vedrørende behovet for IT sikkerhed på Macs og på de såkaldte Jeg vil i den forbindelse gerne give dig et nytårstilbud:Send mig en PB (Personlig Besked) via Amino eller via hjemmesiden med oplysninger om:
Så sørger jeg for, at du modtager en GRATIS prøve-version af ESET Cybersecurity for Mac, som du frit kan teste på din Mac i 3 måneder. Når din prøvelicens udløber, kan den ved køb ændres til en fuld licens med samme brugernavn og adgangskode som testlicensen, så du ikke behøver at foretage dig noget for at den kører videre. Hvis du mod forventning ikke ønsker at have en sikker Mac computer, efter de tre måneders GRATIS prøve af programmet, kan du blot afinstallere det igen. Og de tre måneders markant øget IT sikkerhed har ikke kostet dig en krone. Jeg håber, at du kan lide tiltaget for forbedret IT sikkerhed. Du er mere end velkommen til at fortælle om det til andre iværksættere. Måske er de også interesseret i stærkt forbedret IT sikkerhed på deres Macs .. Med IT-sikker hilsen John Nielsen |
GRATIS: Prøv ESET Cybersecurity antivirus til Mac i 3 mdr.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem