Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge tilbage efter jul

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino, jeg har bare et par spørgsmål hvordan man skal forholde sig til en butiks ret over for mig som forbruger.

Der er blevet købt nogle julegaver til min kæreste, den 6-12-10, der bliver sagt til ekspedienten at det er til julegave, vi får gaven med som er pakket ind og en bon, jeg giver hende den i julegave, men hun syntes ikke det var noget.

Hun går ned fordi hun gerne vil have pengene tilbage fordi hun vil købe noget et andet sted, det kan hun ikke få da den er købt for over 10 dage siden. Men hvordan er det når der er blevet sagt, at det er til julegave, ved godt de ikke skal give pengene tilbage, men når man nu har sagt det er til julegave?

Er der intet man kan gøre, det var godt nok kun 1400kr men alligevel, burde de så ikke fortælle en man så ikke kan få pengene igen?

Mvh Jesper Høiberg

Email. jesper@fynsit.dk

Mange tak på forhånd.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Når du handler i en fysisk butik har du slet ikke noget krav på returret, de butikker der vælger at tage varer retur yder en service udover det lovbefalede.

Så hvis de har givet 10 dages returret er det en service fra dem, du har så desværre bare været ude i for god tid med julegaveindkøbet i den pågældende butik.

At du har sagt at det er til en julegave ændrer ikke på deres tilbud om 10 dages returret fra købstidspunktet.

Men det havde da været smukt af dem at yde de 10 dages returret fra juleaften i stedet..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:51

Det var da noget pis :(

Hmm.. Så der er bare intet og gøre?

Og tak for det hurtige svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Fynsit:

Det var da noget pis :(

Hmm.. Så der er bare intet og gøre?

Og tak for det hurtige svar :)

Nej, der er intet at gøre hvis butikken ikke ønsker at hjælpe dig.
Men er da en dårlig kundeservice, som jo nok gør du ikke handler i den igen...

Brian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)