Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

InDesign software søges.....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke hvad du havde forventet af pris. Men der er f.eks. denne http://cgi.ebay.com/InDesign-Software-CS-for-Windows_W0QQitemZ170077600608QQihZ007QQcategoryZ182QQrdZ1QQcmdZViewItem til 65$ det er godt nok ikke den nyeste version (CS2) men hvis du ikke bruger det proffesionelt kan du sagtens nøjes med CS.

http://cgi.ebay.com/Adobe-InDesign-CS2-Windows-Brand-New-Sealed-New_W0QQitemZ250080242746QQihZ015QQcategoryZ41877QQrdZ1QQcmdZViewItem Her er den nyeste version, dog koster den også lidt mere pt. 285$

Og der er mange flere på ebay, så prøv evt. at komme med lidt flere informationer, såsom hvilken pris du vil give.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 09:34
Jeg glemte lige at nævne, at det skal være på DANSK ellers kan jeg ikke finde ud af det.........det er rigtig, at jeg ikke er proff, jeg skal blot bruge det til, at finde på ideer og så samarbejder jeg med en som laver det endeligt færdigt.

De bedste hilsner

Lotus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:33
Jeg tror desværre du får meget meget svært ved at finde Indesign på dansk til billige penge. De fleste der anvender adobes programmer anvender dem på engelsk. Selvom det er danske reklamebureauer mm.

Du kan naturligvis være heldig, men sæt ikke forventningerne alt for højt op.

Hvis du er studerende kan du købe en studielicens som er en del billigere end den normale. Men det kræver du ikke anvender licensen til noget kommercielt.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:05
Hej Martin

Tak for dit svar, hvor kan man købe den som studielicens?

De bedste hilsner fra Lotus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:21
Jeg tror desværre kun de kan købes som engelsk version hvis det er studie licens, så vidt jeg kan finde på deres hjemmeside. Men prøv evt at ringe til www.adobe.dk kundeservice, og hør dem af hvilke muligheder du har for en dansk studielicens, det kan jo være det bare ikke er til at finde på deres hjemmeside.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 07:13
Tak fir alle svarene.......jeg har nu købt en original og LOVLIG version inde hos Humac på Vesterbrogade i københavn.

De bedste hilsner

Leon 

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 07:31
"men hvis du ikke bruger det proffesionelt kan du sagtens nøjes med CS."

What?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)