Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud væk fra debatten?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at der er for mange tilbud på det ene og det andet i debatten. Kunne man forestille sig at lave en topkatagori ala »blogs«, »Virksomhedsbørs« etc - som blev brugt til handel og tilbud?

Alternativt at indlæg skrevet i katagorien »jeg har et godt tilbud« ikke vises i listen over nyeste indlæg.

Jeg synes det kunne være en forbedring til gavn for amino generelt - da det ind i mellem ligner en markedsplads mere end et debatforum :·)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:17

Nu bruger jeg selv "nyeste indlæg" til at skimme igennem, og læse hvad jeg synes ser interessant ud. Om det er tilbud eller debatindlæg gør mig ikke så meget - faktisk udvikler "tilbud" sig ofte til en spændende dabat - og omvendt.

Større "problem" synes jeg er at mange fortsat ikke kan finde ud af at skrive en sigende overskrift; f.eks HJÆLP...  , TILBUD SØGES, osv. osv.

Skriv dog hvad emnet drejer sig om, så vi hurtigt kan se om vi kan hjælpe, eller om indlægget har interesse generelt.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32

Du har ret i at os som kender amino blot skimmer listen - men når der kommer nye til som har en masse erfaring og viden og som er seriøse - så kan det godt være at de ikke gider kigge videre fordi der sælges jakker, facebook tilbud og andre ting som jeg ikke lige vil nævne med navn her. Jeg tænker mere på hvordan det ser ud udadtil hvis amino skulle ønske at tiltrække flere som er i gang med iværksætteri.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:13

En af de ting jeg gerne så gennemført i 2011 er autolåsning af tråede så man ikke pludselig sidder en i 2 år gammel tråd og fanger sig selv i at svare på den.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:19

Niels Henriksen:

En af de ting jeg gerne så gennemført i 2011 er autolåsning af tråede så man ikke pludselig sidder en i 2 år gammel tråd og fanger sig selv i at svare på den.

DEN er jeg helt klar med på! Yes
Eller som absolut et minimum en advarsel når man klikker på "Svar" knappen, om at man er ved at besvare et indlæg, som er fra før vores tidsregning. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)