"Amino er en portal for iværksættere, freelancere og selvstændige erhvervsdrivende, hvor formålet er at netværke og hjælpe hinanden til at opnå bedre resultater og højere vækst."
At du fjerner dem i din profils aktivitetsoversigt, sletter ikke indlægget.
Du har i øvrigt postet præcis samme reklamebanner på din profil.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du kan skrive til amino supporten og overføre 1000 kroner til velgørende formål. Hvis indlæg kunne slettes af brugerne selv blev debatten hurtigt usammenhængende.
http://www.amino.dk/content/Debat-Help.aspx
Hvad er pointen i at oprette et indlæg for derefter at oprette et tilsvarende igen?
Edit: Jeg kan se at de ikke længere tilbyder at slette indlæg for 1000 kroner til velgørenhed.
"Et indlæg er nok! Lad være med at skrive det samme indlæg i flere grupper. Det gør Amino mere rodet, og der er rigeligt at holde styr på. Gør du det alligevel, kan det få dig ekskluderet fra Amino."