Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Sikring af firma ved en fusion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Beder
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er ved at fusioner med et mindre Mobildiskotek, Hvilket vil give mig en del muligheder inde for min branche. Jeg har bruge for hjælp til at varetage mit firmas gode renomme og Kvalitet Inden for udstyr, Service  m.v.

Men da jeg er kun er mig i firma og jeg bruge Semi pro og Pro udstyr, og mine to nye kollega i deres lille diskotek bruger hobby udstyr.
Jeg vil gerne sikre mig at vi kommer til at bruge Semi pro og Pro udstyr som jeg hidtil har gjort.

jeg vil sikre mig at sådan som jeg har køre mit firma indtil nu gerne skulle ved blive.. Der skal selvfølige være plads til de nye tiltage fra dem, jeg skal også være sikker på at de ikke køre mig ude på et sidespor.

Jeg har kigge lidt på en aktionæroverenskomsten og efter hvad jeg har få ud af den så er det en jeg skal bruge for at sikre mit eget firma og de investeringer jeg i fremtiden lægger ind i firmaet. Det er vigtigt for mig at sikre mit arbejde,renomme og goodwill

er der nogle der kan hjælp mig.

på forhånd tak og glædelig jul til alle.

Mvh.

Lothar Hoffman
LSH ProDuction  

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne i ikke lave en eller anden form for samarbejdsaftale. Indtil i ved præcist hvor i skal hen. Dette giver jo også en chance for, at lære hinanden at kende og se om man vil samme vej.

Hvis i ikke alle er sikre på hvad i vil kan det være en farlig cocktail, at fusionere. Uden i har drøftet hvad i alle vil.

God jul

/Madsen

Fra Beder
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej madsen.

vi har arbejde sammen et stykke tid. Men er blevet enig on at fusioner men, skal være sikker på at Jeg har mit i orden og ikke mister noget.. 

Jeg også ha lavet en konkurrenceklausul på dem at vis de ikke må laver noget ligende nogle af de ting der sker i firma.  

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)