Jeg vil gerne have lagt En god sag ind på min oscommerceshop, men kan ikke selv finde ud af det. Er der et klogt menneske, som kan hjælpe mig - det vil naturligvis være mod betaling, men jeg ved ikke, hvor jeg skal søge efter en. På forhånd tak. |
hjælp til en god sag på Oscommerceshop
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Edit: http://www.amino.dk/idealbb/profile/myprofile.asp?userID=2317 |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Prøv at tage fat på Johnny fra Laika IT han har bl.a. hjulpet mig med lidt OsCommerce.. Mange hilsner:/Thomas |
|
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
|
Vi vores tilfælde var det vores webshopudbyder der skulle klare det, det var ikke noget vi selv kunne, og nu er det sådan at alle der har webshop derfra let kan blive tilmeldt Engodsag. Hilsen Lene |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Hej Så vidt jeg husker er deres vejledning(Engod Sag) til en standard osCommerce webshop. Kan din udbyder ikke hjælpe dig ? Smid en PM så skal jeg se om ikke jeg kan hjælpe dig. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Hej Jamen det er lige netop det, som er problemet. Min webshopudbyder kan ikke finde ud af at ligge det ind. Kim, altså det viser, at jeg slet ikke har forstand på noget som helst...hvad mener du med PM? |
Hej Ok sorry jeg ikke har forklaret mig godt nok :-( PM står for private mail her på amino. Eller privat besked som der jo står på knappen. Jeg har sendt dig en privat besked :-) |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)