|
Hej I det firma hvor jeg pt. har nogle vikartimer, bliver chefen 50 år i morgen. Jeg kiggede på det gavebord, der er i dag, og ja rigtigt gættet - jeg vil tro, der er 38 gaver med rødvin, og de sidste 2 gaver er ølgaver.. Det er en OMér - det må kunne gøres bedre.. Så er det: hvilke gode gaver har I haft med til en reception, hvor det virkelig har givet opmærksomhed, nogle gaver som modtager/andre gæster stadigvæk taler om?? M.v.h. Stones www.sw-handel.dk - Dit e-byggemarked |
Er der ikke andet at give en rødvin i gave??
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
|
hej jeg har en ide der er et lille twist over samme emne- vin....jeg sælger en pusle opgave der skal løses før modtageren for glæde af sin vin den kan ses på www.nordisk-handelshus.dk se under : spil/leg/opgaver... istedet for 3 flasker kan man give en god flaske og lidt hovedpine...(den er dog ikke så svær) PS skulle man være interesseret i flere til firmaet så skriv og bed om et tilbud på jan@nordisk-handelshus.dk det kan være rart at have et lille lager stående sådan at man altid har noget til en glemt invitation eller anden akut brug. vi håber snart at kunne præsentere flere opgaver i den stil bla. til golffolket... mvh jan kristensen, nordisk-handelshus |
|
Min bror har netop fået lavet en I-Phone i keramik (den fås jo ikke i DK endnu), som blev brugt som gave. Det er en markant gave, som giver mere opmærksomhed end tre flasker vin. mvh Hans |
Mbgrrfh, kunne du ikke have postet her noget før, ledte som en sindssyg efter noget lignende til julegaver, havde set den på Gadgets men de havde udsolgt da jeg var så sent ude... Du skriver på siden den ikke er så svær, den Gadgets har sender de vist ligefrem brugsanvisning med for at åbne, og imho er jo svære jo bedre.. Er den du har meget simpel og ligetil bare man lige bruger 10 sekunder, eller skal der lidt mere tankevirksomhed til? Sorry for OT.. |
|
Hej I kan kigge på min side under gravering der er kuglepenne kreditkortholder jeg har pt golfmrkør til 75,- med gravering |
folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem