OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja, du kan bruge et "værktøj"/ funktion i Photoshop som f.eks. "skew" den finder du under Edit>transform>skew så kan du manipulere til nyt billede på plads på f.eks den æske. Der findes også andre metoder i PS, men det kræver lige lidt mere forklaring. Men jeg tror du kan komme langt med bare denne simple funktion. Jeg har selv brugt den til en del DVD covers.
Det kan du klare ved at markere laget med billedet på (ctrl-a), herefter edit > transform > perspective
Træk i kassen til den ser ud som du vil.
I billedet du har vist her, er der også lavet en kant på for at give kassen dybde, samt lidt dropshadow.jhg
Du kan finde en guide til at tegne sådan en boks fra bunden her
Venlig Hilsen
Allan
Hej Allan,
tak for svaret. Jeg havde været inde og rode med transform, som du beskriver, men synes ikke lige jeg kunne få det til at fungere. Synes ikke jeg kunne få det til at fungere rigtigt, så håbede med så meget andet i livet, at der var en måde at springer over et lavt gærde...
Men nok min hjerne, der ikke lige er kreativ nok her...
Du "hiver" kun ned i de to hjørnekanter til højre ikke? :-) Derefter, kan det godt se meget pixeleret ud indtil man lige får trykket på pegeredskabet igen, og den får loadet opløsningen.
Altså, trækker hjørnerne sammen mod hinanden.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)