Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til Facebook Side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg har en facebook side, som repræsenterer et lokalt wellness sted. Siden har pt. 180 likes, men dette tal skal gerne forøges kraftigt over den næste måneds tid. Målet er min. 1000 likes, og jeg er pt. ved at planlægge hvordan det skal realiseres. 

Og nu har jeg brug for lidt ideer og input til kampagnen. 

Hvordan ville du opnå 1000 likes på pågældende side, uden ppc-annoncering. Det eneste vi kan spille på er at vi kan udlove nogle meget attraktive gavekort til en wellness-dag. Eventuelt sådan at vinderen kan dele med en ven/veninde/familiemedlem. 

Hvordan ville du gøre det? 

Jeg ser frem til at høre dit bud - og tak på forhånd. 

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:36

Det er vel et spørgsmål om at have et noget indhold som folk har lyst til at læse. Du kan jo også oprette en twitter profil, som kan understøtte dit facebook site. I første omgang handler det vel om at hold kan finde siden og der efter at der er noget indhold de har lyst til at læse om.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:39

Hvad med at oprette en kampagne, hvor folk deltager i konkurrencen om wellness gavekort.
For at deltage skal de "Synes godt om".

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:33

Ja, en konkurrence er oplagt, og det er selvfølgelig også meningen at gavekortet skal ingår i en for en konkurrence. Jeg leder bare efter en ide til at gøre det lidt mere viralt og "spændende" end de almindelige "Vind et gavekort hvis du "liker" siden og inviterer dine venner" konkurrencer :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:33

Hej Lasse. 

Der er forskellige muligheder, hvis du ønsker at få flere Facebook fans til din side. Da du ikke har skrevet et link til siden, er det lidt svært at hjælpe dig, men her er nogle forslag:

1. Lav en velkomstside

Med en velkomstside kan du lettere konvertere de brugere, der besøger din Facebook side for første gang, til fans. Læs mere om specialdesignede Facebook sider her

2. Lav konkurrencer, men overhold markedsføringsloven og FB´s konkurrenceregler

Du må ikke præmiere folk for at invitere venner (100 kr. i bøde pr. person inviteret). Du må heller ikke bede folk om at kommentere på en statusmeddelelse for at deltage i en konkurrence (højeste konsekvens: fanside slettes af Facebook. Sker dog sjælendt). Læs en mere uddybende version af reglerne via linksene ovenfor. 

Hvad gør du så? 

Du skriver noget i stil af: "Når vi når 1000 fans, udlodder vi XXXXX". Så opfordrer du ikke folk til at invitere - men mange vil have tendens til at gøre det alligevel. Udtrækning af vindere mv. kan du gøre vha. en formular, som folk kan udfylde via facebook siden (kommer snart). 

Jeg udgiver snart en guide til, hvordan man bedst får flere Facebook fans. Den kan du snart læse på min blog.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)