Hej alle. Da jeg står og skal bruge nogle forskellige maskiner til start af egen slik butik ( i udlandet ) ville jeg hører om i kendte nogle steder man kunne få følgende maskiner billigt. 1 stk. Slush ice maskine med 3 beholdere. 1 stk. Saftevandskøler med 3 beholdere. 1 stk. Popcorn maskine ( skal kunne producere 20-50 liter i timen) 1 stk. Candyfloss maskine (Skal kunne producere 10-30 i times, så derfor er en lille perfekt) 1 stk. Crepes maskine, bedre kendt som en pandekage maskine med 1 plade og den skal være EL drevet. Ville det være billigere at købe dem i Danmark gennem en forhandler og kender i nogle i kan anbefale? Eller er det bedre at søge i udlandet? Det eneste der afholder mig fra udlandet, er at jeg ikke ved om forhandlere er til at stole på og om maskinerne er produceret i Kina. Håber i kan hjælpe mig! KK
|
Hej KK.
Jeg har en slush ice maskine, med 3 beholder á 12l. Den er helt ny, fra april 2010 og har kørt i min grillbar fra april til oktober. Da vi ikke har grillen mere, skal vi ikke bruge maskinen. Du kan kontakte mig på mail: louise139@forum.dk eller 25544438, hvis det har interesse.
Mvh Louise