Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Slush ice maskiner og andet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Da jeg står og skal bruge nogle forskellige maskiner til start af egen slik butik ( i udlandet ) ville jeg hører om i kendte nogle steder man kunne få følgende maskiner billigt.

1 stk. Slush ice maskine med 3 beholdere.

1 stk. Saftevandskøler med 3 beholdere.

1 stk. Popcorn maskine ( skal kunne producere 20-50 liter i timen)

1 stk. Candyfloss maskine (Skal kunne producere 10-30 i times, så derfor er en lille perfekt)

1 stk. Crepes maskine, bedre kendt som en pandekage maskine med 1 plade og den skal være EL drevet.

Ville det være billigere at købe dem i Danmark gennem en forhandler og kender i nogle i kan anbefale?

Eller er det bedre at søge i udlandet?

Det eneste der afholder mig fra udlandet, er at jeg ikke ved om forhandlere er til at stole på og om maskinerne er produceret i Kina.

Håber i kan hjælpe mig!

KK

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:34

Hej KK.

Jeg har en slush ice maskine, med 3 beholder á 12l. Den er helt ny, fra april 2010 og har kørt i min grillbar fra april til oktober. Da vi ikke har grillen mere, skal vi ikke bruge maskinen. Du kan kontakte mig på mail: louise139@forum.dk eller 25544438, hvis det har interesse.

Mvh Louise

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:00
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 10:43

Jeg ved ikke om det helt er billigt, men jeg kender en som har gjort et stort køb her: http://www.kaspercoshop.dk/?gclid=CManzpTqrKYCFQUs3godlV6lnw 

Samtidig med at han fik det til en god pris på det!

Prøv at se om du kan få gjort en god handel med ham, kan ikke love noget, da det vist er 1½ år siden, min ven gjorde det jeg ville kalde kuppet! ;)

Men held og lykke med det!

Mvh.

Kristian Lim Andersen 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:01

Prøv at snakke med Lars fra D-ice.

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:10

Hej KK,

Jeg har en Popcornsmaskine af mærket Nobody, som næsten aldrig er brugt - har købt den sammen med nogle andre automater for et par år siden - vi har bare aldrig fået sat popcornsmaskinen igang og har nu ikke rigtig brug for den længere - så den kan du købe billigt

Mvh

Karl P,  75343455 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)