Når jeg snakker computer skal det gerne være en Mac, da jeg vil ha en til grafisk arbejde, og bare til almindelig skolegang.. Jeg spiller ikke rigtigt..
Hvad for en er bedst til mine behov? + Den må os godt ku spille en smule spil?
Det er et par mdr. siden jeg købte min MacBook Pro, som jeg er rigtigt glad for.
Men nu når de Air's er kommet, så vil jeg da anbefale sådan én! Hvor tit bruger man alligevel CD-drev? Jeg savnede det ikke da jeg havde en Acer Netbook uden CD-drev?
Dog skal du under ingen omstændigheder købe Macbook. Plastikket går hurtigt i stykker, og så er den generelt bare grim? :-P
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Har jeg os tænkt på :) En rigtig fed og god mountain bike :D Sådan ku også godt ske, men ja.. Skal bare ha en com som er let at transportere og er god til grafik ^.^
Jeg har den 'almindelige MacBook' Den grimme i hvid plastik ^^ :)
Jeg valgte den, frem for MacBook Pro, fordi (på det tidspunkt) var den almindelige MacBook med 90 GB mere og var 1800,- billigere end MacBook Pro. Ved ikke hvordan det er nu, men de har vel fået større harddisk i Pro'en? (:
Den almindelige MacBook er overraskende let at holde pæn. Jeg har haft min i over et år, og den er stadig så fin som ny.
Den nye MacBook Air koster meget i forhold til hvad den kan. Er det 64 GB for 8000? Jeg vil mene du får mere MacBook for pengene ved at købe den almindelige MacBook eller Pro'en. :)