Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder til demoshop søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Vi er ved at lave en demoshop til vores nye e-handelsløsning www.Shooples.com.
I den anledning mangler vi nogle flotte billeder, som vi kan bruge til shoppen, da vi jo ikke selv har nogle produkter.

Så jeg tænkte, at det kunne være, at der var en shopejer, fotograf, designer eller lign., der ville være behjælpelig.

Vi mangler:

• Flotte billeder, helst med hvid baggrund. Gerne af t-shirts, solbriller eller lign., der er enkelt og ser nogenlunde ens ud.

Vi kan tilbyde:

• Billeder eksponeret på vores demoshop og link til din shop/website, dvs. gratis reklame og visning for potentielle kunder.
  • Hvis du mangler en shop kan vi også gi dig en Premium shop i vores shopløsning, Shooples.

Lad mig vide, hvis du er interesseret eller har spørgsmål.

Vh,
Maria

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:58

Hej Maria. Hvis ikke du har held her, kan du købe billede stock photos ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Hej Christina, det er helt rigtigt. Det er også en løsning vi har overvejet. Vi håbede, at vi kunne lave en win-win situation ud af det, men det bliver nogle købte fotos, hvis ikke der kommer respons her :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Ja, bare hop ind og køb nogle billeder på de forskellige hjemmesider der nu er.
Fx BigStockPhoto eller iStockPhoto. Det koster ik så meget..

Noget andet er.. Din/jeres hjemmeside ser rigtig spændende ud. Men hvis jeg gerne vil læse lidt mere om dig/jer eller blot følge med på sidelinjen, så få lige sat et link til Twitter og Facebook, så man kan hopper direkte over i stedet for man selv skal finde frem til Shooples.com på Twitter og Facebook Geeked

Held og lykke.

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Noget andet er.. Din/jeres hjemmeside ser rigtig spændende ud. Men hvis jeg gerne vil læse lidt mere om dig/jer eller blot følge med på sidelinjen, så få lige sat et link til Twitter og Facebook, så man kan hopper direkte over i stedet for man selv skal finde frem til Shooples.com på Twitter og Facebook Geeked

Held og lykke.

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. Chris:

Held og lykke.

/Kristoffer

Mit indlæg er så godt, at jeg ikke bare poster det én gang, men hele to gange! Cool Beer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23

Og lige en tredje gang også! :)

Tak for det, og du har helt ret. Det er nu rettet med link til Twitter og Facebook.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:26

www.sxc.hu er gratis :)
Vi bruger Dreamstime til de lidt bedre fotos. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

Super, tak.

Er der forresten nogen, der kender noget til rettigheder med videredistribuering osv? For vi vil gerne kopiere nogle af billederne til de shops, der bliver oprettet, så folk har et produkt eller lign. oprettet fra starten, som de så kan redigere i, så det ikke virker som om man starter fra scratch.

Spørgsmålet er bare om man må det? Altså videredistribuere? Så vidt jeg ved må man ikke. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)