Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Content Delivery Network med dansk(e) node(r)?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Typisk vil man så købe 1 TB trafik ad gangen. Prisen pr. GB bliver nok noget der ligner et par kroner eller 3.

Super. Det virker rimeligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16

Nicolai Lønne:

Hvad kører du test med?

Pingdom Tools & ySlow til page loadtime & Loadimpact.com til stresstest/concurrency-test.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 06:07
Fandt du frem til nogen løsninger med dækning i Danmark? Vi overvejer i øjeblikket at tilbyde CDN med dansk pop, så hvis der er nogen der har et konkret behov kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, for at høre lidt mere om hvilke ting det er i vægter og hvad i har af forventninger til sådan en løsning (skriv evt. til sune at activewebs.dk eller via en besked her på siden).
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Sune Christesen:
Fandt du frem til nogen løsninger med dækning i Danmark? Vi overvejer i øjeblikket at tilbyde CDN med dansk pop, så hvis der er nogen der har et konkret behov kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, for at høre lidt mere om hvilke ting det er i vægter og hvad i har af forventninger til sådan en løsning (skriv evt. til sune at activewebs.dk eller via en besked her på siden).

Jeg havde fat i Akamai og Rackspace (Cloudfiles), men hørte aldrig tilbage fra 1) trods gentagne mails. Hvad angik 2 kunne det ikke endegyldigt bekræftes, at indholdet blev serveret via Akamais netværk med noder i DK.

Så jeg kører dels via en tysk VPS (med nginx) og dels via Amazon CloudFront (med edge i Irland). 

Hastighed og en fornuftig pris er, hvad jeg vægter højest. I kroner og ører vil jeg gerne betale lidt mere (fx 20-30%) end fx Amazon og Rackspace.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)