Hej Jeg er igang med at lave en dokumentar film omkring unge og alkohol. Men har brug for hjælp til at få den solgt eventuelt til skoler, tv-stationer osv.
Nogen foreslag? PS. er ny herinde på Amino. |
Det er et hårdt marked, men hvis du har det rigtige emne, og nogle kvalitetsoptagelser, så kan der være en mulighed.
Det er noget med at løbe de rigtige mennesker på dørene. Du skal have fat i programafdelingen, udsendelsesredaktion eller hvad det hedder de forskellige steder.
Der er nogle stationer der gerne vil betale for programmer, mens der er flere stationer, der ikke betaler, men gerne vil sende tingene. Det sidste er der jo ikke penge i her og nu, men hvis der er mange seere, så kan der ligger nogle penge fra udlodningen af kabelretransmissionsvederlag for mellemgruppekanaler. Udlodningen er baseret på værker vist på TV3, TV2 ZULU, TV2 CHARLIE, DK4 samt KANAL 4 og KANAL 5. Der har jeg da selv hentet nogle penge et par år :-)
Jeg anede ikke det eksisterede, men en adokat ringede og sagde at de havde nogle penge til mig. Og da der et par dage (21. december) efter var sat lige over 40.000 kroner ind på kontoen, blev julegaverne lige pludselig lidt større......