Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

china post air mail / hongkong post air mail er de gode

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så burde jeg være indforstået med det. Tak skal du ha' Skype-Wink

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej hvor lægger China Post Air Mail. Jeg bor nemlig i Hangzhou og hvordan gør man så det bliver gratis?

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janus.

 

Jeg bor i Hangzhou, hvordan finder man China Post Air Mail? Og hvordan sender man noget til Danmark helt gratis?

Fra Dubai
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare gå ind på et China Post kontor.

Så vidt jeg husker er der et lige ved den store parkeringsplads ved West Lake, men der er sikkert en tættere på dig.

Du kan ikke sende gratis, det er bare meget billigt.

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sadhar nu siddet og læst en del af disse indslag og ryster lidt på hovedet,jeg har igennem en del år købt en hel del vare fra fjernøsten og problemet er vores kære postsystem herhjemme.HVIS du køber for mindre end 80 kr så stryger det lige igennem til dig for det betegnes som småpakker og er derfor ikke omfattet af de danske toldregler men bevæger du de ud over de 80 kr pr vare sker der det at de havner i tavlov i jylland og bliver kørt igennem postnord computer og hvis pakken er over 80 kr koster det et gebyr på 160 kr +den danske told oveni, det vil sige hvis du køber en vare til 100 kr og du bliver fanget i deres system så hedder det 100 kr for vare +160 kr for gebyr + 25 kr til moms ialt 285 kr og så må man jo veje for og imod om det kan betale sig.hvad der angår fragt så kan man jo vælge at markere hvis det er ebay fragtfri forsendelse og om det sendes by air eller med skib betyder ikke det store det tager ca 30 dage før man modtager varen.men man kan jo se om den går og man slipper igennem nettet hos postnord det sker jo osse engang imellem 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)