De flestes krav er faktisk at det skal være pænt og bare fungere. For mange er det jo trods alt bare et online visitkort. At der måske er 1000 andre der har samme design er kunderne oftest ligeglad med, hvis de har fået det til småpenge.
Tjah, hvis det er tilfældet vil jeg da gerne sætte en hjemmeside op til 250 kroner med et template jeg hurtigt tilpasser til deres behov - nemme penge for mig og hurtig/billig løsning for dem.
Ej, det gider jeg faktisk ikke, jeg synes det sjove går tabt i den type forretning. Jeg bruger tid på at sætte mig ind i hvad det er for et firma og hvordan man kan udarbejde en grafisk profil der rammer lige netop deres målgruppe - og jeg har nydt det, når jeg har haft muligheden!
Det er selvfølgelig ikke alle der tilbyder en "samlebåndsløsning" til disse priser. - Nogle gør dog nok.
Det er et spørgsmål om at checke referencer for vedkommende igennem, hvis man er tilfreds med det produkt man får, så er det jo perfekt.. Hvis man ikke er tilfreds så undlader man naturligvis at benytte denne service igen, og man har bestemt heller ikke tænkt sig at anbefale den til andre.
Jeg bliver mere GAL over den gamle IT-skolelærer der starter sit eget webbureau og sælger hjemmesider til f.eks. 6000DKK stadig kodet i HTML, lavet i frames, ingen cms, ingen brugervenlighed/funktioner og selvfølgelig slet ikke lever op til dagens 'standard' for webdesign.
Det er selvfølgelig ikke alle der tilbyder en "samlebåndsløsning" til disse priser. - Nogle gør dog nok.
Det er et spørgsmål om at checke referencer for vedkommende igennem, hvis man er tilfreds med det produkt man får, så er det jo perfekt.. Hvis man ikke er tilfreds så undlader man naturligvis at benytte denne service igen, og man har bestemt heller ikke tænkt sig at anbefale den til andre.
Jeg bliver mere GAL over den gamle IT-skolelærer der starter sit eget webbureau og sælger hjemmesider til f.eks. 6000DKK stadig kodet i HTML, lavet i frames, ingen cms, ingen brugervenlighed/funktioner og selvfølgelig slet ikke lever op til dagens 'standard' for webdesign.
Ja, jeg har set en hjemmeside med referencer plus hvor der står priser der er taget for det, 18.000 kroner for en hjemmeside kodet i HTML, fordi manden sværger til at det er nemmere at have en hjemmeside uden CMS. (dog vil jeg ikke ligge linket op - det ville være for ondt) Se dén mand ville jeg hyre til hver en tid - som SÆLGER! fordi han kan da sælge sand i sahara..
Gør du? Skriv linket i privaten hvis du har lyst, kunne være sjovt at se om du har ret.
Jeg bliver faktisk ikke gal over det, som dem med de hurtige tilbud, fordi de ved bare ikke bedre, de har desværre ikke udviklet sig siden dengang og det har deres kunder formegentlig heller ikke - så det er vel fint nok for dem alt i alt.
Gør du? Skriv linket i privaten hvis du har lyst, kunne være sjovt at se om du har ret.
Jeg bliver faktisk ikke gal over det, som dem med de hurtige tilbud, fordi de ved bare ikke bedre, de har desværre ikke udviklet sig siden dengang og det har deres kunder formegentlig heller ikke - så det er vel fint nok for dem alt i alt.
Du tror måske, at du levere en bedre løsning end den studerende, som bruger en time på et cms + template? :)
Jeg synes, at du skal få øjnene op for spillereglerne på et frit marked.
Faktisk så må jeg svare ja til at jeg leverer en bedre løsning end en studerende der har installeret et CMS system og hentet et template fra nettet og installeret på 15 min, da jeg laver mine designs selv, ligger et reelt stykke arbejde i det og laver noget jeg mener passer til den givne virksomhed.
Om jeg så laver et bedre hjemmesidedesign end dem der rent faktisk har lavet disse templates, er et smagsspørgsmål. Det er ikke nogen hemmelighed at dem der laver templates og lægger ud på internettet, som man kan hente er MEGET professionelle.
Disse authors der laver templates til wordpress ect., gør det for at få referencer og at hente disse, og sælge videre som eget design, ser jeg som snyd.
Men efter denne tråd har jeg har fået øjnene op for at markedet har ændret sig, da mange af forbrugerne nok alligevel ikke kan se forskel eller bare skal have noget der ser pænt ud og det så er ligegyldigt hvor mange der har en hjemmeside magen til.
Men efter denne tråd har jeg har fået øjnene op for at markedet har ændret sig, da mange af forbrugerne nok alligevel ikke kan se forskel eller bare skal have noget der ser pænt ud og det så er ligegyldigt hvor mange der har en hjemmeside magen til.
Du kan ikke sælge en mand en Rolls Royce, hvis han selv kun mener han har brug for en cykel, sådan er det bare