Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en for nem måde at tjæne penge på

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu står verden ikke længer jeg skulle bestille en pizza i dag da jeg køre det hele igennem potalen just - eat  bliver jeg ringet op af pizza buddet og får afvide jeg ikke kan få min pizza alligevel fordi han ikke kunde finde min adresse selv om jeg bor  på en meget nemt adresse tæt på byen  han sagde også hvis han skulle køre ud til mig ville han have 150 kr  ekstra så tænker jeg bare inde i mig selv er det en god forretning de prøver at lave for hvis man skal give 150 kr for en pizza  + 150 kr i levering så bliver prisen hurtig 300kr hvis vi så bare siger at 25% gør dette tja så er det jo ikke kun 1000 kr vi snakker om hmmm

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:21

Har været ude for præcis det samme. Udover det leveringsgebyr jeg allerede havde betalt forlangte chaufføren yderligere 100. Desværre for ham kunne han ikke tale dansk og viste mig blot en ekstra håndskreven regning. Kedeligt at det er blevet sådan.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:33

Tag kontakt til Just eat, de vil tage sådan noget seriøst som kan ende med at det pizzahus, bliver smidt ud af portalen.

Jeg bruger det tit og har kun været ude for at en politiker kongress med stor politi afspærring, stoppede mit pizza bestilling.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

jeg kan ikke finde ud af om de virkelig aller inderste  inde  prøver at lave god forretning eller de prøver at snyde folk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:24

Hvor morsomt.. I Jylland får vi altid en ektra sodavand med, fordi vi brokker os over leveringstiden eller at maden ikke er varm Cool

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:33

Tager 100,- kr. ekstra for levering? Hold da op, det har jeg godt nok aldrig været ude for .. Hvis de kom til mig og sagde de skulle have 100,- kr. ekstra for at have bragt maden til mig, ville jeg dybt seriøst nægte.. Så ville de kunne få lov til at tage maden tilbage, det sten sikkert..

Som der er nævnt, skriv til Just-eat.dk de tager sådan nogle ting meget alvorligt ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

nu er jeg jo en hård forretningsmand  og arbejder dagligt med salg så jeg takket jo selvfølgelig nej til det det ville være fuldstændig tosset at sige ja til det :D 

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:52

Jeg tror ikke de prøver snyde dig.

Jeg har engang arbejdet som pizzabud og kender til problemet. Sagen er den mange pizzaria ejer kan ikke finde ud af fortælle just eat, at de kun leverer ud i deres lokal område. Det sker ind imellem at pizzariaer findes på nørrebro og folk bestiller en pizza i Kastrup..! I det tilfælde kan det kun betale sig køre pizza ud, hvis kunden betaler ekstra!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

men problemet var at jeg bestilte i samme by som jeg bor :D

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:33

Oki, så var det nok fordi de havde for travlt eller manglet de medarbejder...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)