Nu står verden ikke længer jeg skulle bestille en pizza i dag da jeg køre det hele igennem potalen just - eat
bliver jeg ringet op af pizza buddet og får afvide jeg ikke kan få min
pizza alligevel fordi han ikke kunde finde min adresse selv om jeg bor
på en meget nemt adresse tæt på byen han sagde også hvis han skulle køre ud til mig
ville han have 150 kr ekstra så tænker jeg bare inde i mig selv er det en god forretning
de prøver at lave for hvis man skal give 150 kr for en pizza + 150 kr i
levering så bliver prisen hurtig 300kr hvis vi så bare siger at 25% gør
dette tja så er det jo ikke kun 1000 kr vi snakker om hmmm
Har været ude for præcis det samme. Udover det leveringsgebyr jeg allerede havde betalt forlangte chaufføren yderligere 100. Desværre for ham kunne han ikke tale dansk og viste mig blot en ekstra håndskreven regning. Kedeligt at det er blevet sådan.
Tager 100,- kr. ekstra for levering? Hold da op, det har jeg godt nok aldrig været ude for .. Hvis de kom til mig og sagde de skulle have 100,- kr. ekstra for at have bragt maden til mig, ville jeg dybt seriøst nægte.. Så ville de kunne få lov til at tage maden tilbage, det sten sikkert..
Som der er nævnt, skriv til Just-eat.dk de tager sådan nogle ting meget alvorligt ..
nu er jeg jo en hård forretningsmand og arbejder dagligt med salg så jeg takket jo selvfølgelig nej til det det ville være fuldstændig tosset at sige ja til det :D
Jeg har engang arbejdet som pizzabud og kender til problemet. Sagen er den mange pizzaria ejer kan ikke finde ud af fortælle just eat, at de kun leverer ud i deres lokal område. Det sker ind imellem at pizzariaer findes på nørrebro og folk bestiller en pizza i Kastrup..! I det tilfælde kan det kun betale sig køre pizza ud, hvis kunden betaler ekstra!