Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek www.firmbook.com - feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lige lanceret min nye business card portal http://www.firmbook.com

Jeg vil meget gerne have noget feedback - håber i vil hjælpe :) 

I må også meget oprette jer som bruger, det er en god måde at gøre sine kontaktoplysninger tilgængelige for evt. kunder/forretningsforbindelser

De bedste julehilsner

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:14

Hvad kan du tilbyde der gør at man skal vælge dit site i stedet for f.eks. Linkedin?

Jeg kan ikke helt lure fidusen med dit koncept, for på linkedin kan man jo netop det samme, og tilmeld nemt holde øje med folk når de skifter job osv, pga netværksstrukturen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:38

Super fedt domænenavn.

Designet skal nok opdateres lidt up-to-date så du kan konkurrere med andre lignende sites.

Og til sidst må nok hellere fokusere mere på en bestemt feature til sitet. Hvis et firma vil vise sine kontaktoplysninger etc. så giver de naturligvis hellere deres hjemmeside, end et langt link ind på deres firmbook profil. :)

Ellers tror jeg det har, eller kan få, rigtig godt potentiale

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

Jeg Kunne tænke mig en længere profil beskrivelser ved firmaer.

lav gerne en DK version , mange er stadigvæk dårlige til engelske derfor godt med en dansk version

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:44

Der er da et fint lille dk flag oppe i hjørnet..

Fedt domænenavn du har fået taget dig der, men vil facebook ikke have trademarks på alt hvad der hedder noget med book som har relation til social medias.

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 22:52

Retsag vedr. teachbook.com:

It’s a David versus Goliath trademark dispute, but one that may not end favorably for the little guy in this scenario. While most would never confuse Teachbook as as a subsidiary or affiliate of Facebook, the suit alleges that Teachbook is attempting to profit by the Facebook name. The suit is also likely designed to help Facebook set a legal precedent for future cases.

The lawsuit decrees that, “If others could freely use ‘generic plus BOOK’ marks for online networking services targeted to that particular generic category of individuals, the suffix BOOK could become a generic term for ‘online community/networking services’ or ’social networking services’.”

Ang ordet "face"

Facebook is just a payment away from trademarking the word “Face.” As of today the U.S. Patent And Trademark Office has sent the social networking site a Notice of Allowance, which means they have agreed to grant the “Face” trademark to Facebook under certain conditions.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)