Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinesalg af isenkram

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Jeg har faktisk tænkt på den mulighed, at sælge isenkram på Internettet, altså Rosendahl, Scanpan, Zone osv. men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om ideen. Jeg har også tænkt på navnet, men vil ikke ud med det endnu.

En anden ting jeg gerne ville høre var, hvis der var nogen af jer som ved, hvor man evt. kunne finde leverendører henne? Er der et sted på Internettet, hvor man kan finde danske leverendører af produkter generelt?

På forhånd tak.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:15
Dato: 01-02-2007 16:11:37 Forfatter:ShirtPress Hej alle sammen!

Jeg har faktisk tænkt på den mulighed, at sælge isenkram på Internettet, altså Rosendahl, Scanpan, Zone osv. men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om ideen. Jeg har også tænkt på navnet, men vil ikke ud med det endnu.

En anden ting jeg gerne ville høre var, hvis der var nogen af jer som ved, hvor man evt. kunne finde leverendører henne? Er der et sted på Internettet, hvor man kan finde danske leverendører af produkter generelt?

På forhånd tak.

Har du overvejet hvor stor en post fragt vil blive, det er jo ikke kun småting.

Men som svar, så tror jeg du skal have fat i en eller anden isenkrammer og lave et samarbejde med dem hvis det er, jeg tror ikke du kan aftage store nok mængder til at forhandle direkte med rosendahl og de andre, ihvert fald ikke her i starten, du kan jo så altid løsrive dig senere, hvis det bliver en total succes.

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:44
Idéen er god nok. Men der er ikke mange af de firmaer som vil sælge deres varer til en webshop. Det syntes jeg du skulle tage ast undersøge først..

Men held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)