Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tastatur til PC (anbefaling)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Købte et mac tastatur med den hensigt at få et lille men godt tastatur til min PC.

Jeg kan ikke få det til at virke med min Vista PC.

Det er ellers et godt tastatur, men kan kun få det til at virke med min iPad.

Så købte jeg et : TB-6BDK  Dansk-Minikeyboard.

Knapperne er ikke særligt gode efter min opfattelse - det var måske for billigt.

Har I nogle gode tips til enten at få et mac tastatur til at virke på PC eller kender I et lille men godt PC tastatur til en der skriver rigtig meget?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:12

jeg bruger Dell's gamle tastauer med gode store knapper og et godt tryk på dem.. det virker som en drøm, og har gjort det de sidste 6 år. og lakken er der stadig på knapperne. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:19

Jeg er meget glad for mit Logitech K120 Keyboard til 106 kroner (Købt hos SHG) som jeg godt nok bruger flittigt med min Mac da jeg blev træt af det medfølgende keyboard.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 19:24

K120 ser fornuftigt ud.

Det jeg havde håbet var dog et uden numpad til højre. Jeg bruger det aldrig.

Hvordan føles knapperne på K120 - er der meget modstand, eller er det mere sådan lidt klonk agtigt?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:29

Anders:

Hvordan føles knapperne på K120 - er der meget modstand, eller er det mere sådan lidt klonk agtigt?

De føles "rare" - Nærmere kan jeg ikke lige komme det da jeg sidder på kontoret med et HP keyboard (også sluttet til en rar Mac)

Men jeg kan da lige prøve at se om jeg husker at tjekke det når jeg kommer hjem engang, og hvis det endeligt er du ikke er vild med det har du trods alt kun spildt ~100 kroner.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:35

Det er måske et lidt dumt spørgsmål (for det er jo selve forbindelses teknologien), men der er et fungerende bluetooth i din computer ikke?? :) 

Men har selv bestilt dette tastetur (også bluetooth) til min computer. Synes både design og funktionalitet ser utroligt lækkert ud :) Og så er prisen okay. 

Logitech tastetur

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 19:56

Jo, der er Bluetooth.

Har købt 2 bluetooth dongler. Har dog meget svært ved at få den medfølgende bluesoleil software til at fungere. Tror det er meningen man skal købe en driver der virker, men er ikke sikker.

Har spurgt flere steder efter en USB dongle uden BlueSoleil software, men det er ikke noget som lige kan skaffes.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:59

Hej,

Jeg bruger Logitech G19 den her:

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:37
Fra Kgs. Lyngby