jeg bruger Dell's gamle tastauer med gode store knapper og et godt tryk på dem.. det virker som en drøm, og har gjort det de sidste 6 år. og lakken er der stadig på knapperne.
Jeg er meget glad for mit Logitech K120 Keyboard til 106 kroner (Købt hos SHG) som jeg godt nok bruger flittigt med min Mac da jeg blev træt af det medfølgende keyboard.
Hvordan føles knapperne på K120 - er der meget modstand, eller er det mere sådan lidt klonk agtigt?
De føles "rare" - Nærmere kan jeg ikke lige komme det da jeg sidder på kontoret med et HP keyboard (også sluttet til en rar Mac)
Men jeg kan da lige prøve at se om jeg husker at tjekke det når jeg kommer hjem engang, og hvis det endeligt er du ikke er vild med det har du trods alt kun spildt ~100 kroner.
Det er måske et lidt dumt spørgsmål (for det er jo selve forbindelses teknologien), men der er et fungerende bluetooth i din computer ikke?? :)
Men har selv bestilt dette tastetur (også bluetooth) til min computer. Synes både design og funktionalitet ser utroligt lækkert ud :) Og så er prisen okay.
Har købt 2 bluetooth dongler. Har dog meget svært ved at få den medfølgende bluesoleil software til at fungere. Tror det er meningen man skal købe en driver der virker, men er ikke sikker.
Har spurgt flere steder efter en USB dongle uden BlueSoleil software, men det er ikke noget som lige kan skaffes.