Jeg søger en partner som kan levere mig en hosted SMS gateway med mulighed for 2-vejs kommunikation. Dvs. jeg kan sende ud via jeres gateway og jeg kan modtage på jeres applikationskode som så routes til vores servere. Ovenstående findes der rigtigt mange leverandørere af, men min situation er lidt kringlet. Jeg søger en partner som giver mulighed for at route data til mig, på basis af et keyword hvorefter der IKKE er mellemrum. Normal er det således at der købes/lejes et keyword som f.eks. ''bingo'' hos gateway firmaet. Når så fru jensen skriver ''bingo start spil'' og sender det til f.eks. 1919, ved gatewayfirmaet at denne besked skal routes til mig, fordi jeg står som lejer/ejer af ''bingo'' keywordet. Problemet er nu, at jeg har nogle gps enheder som sender data som altid starter med ''>RTK'' hvorefter der kommer en masse kommandoer. Dvs. der er ikke mellemrum efter dette keyword. SMS as har tidligere levereret mig denne løsning, men de sagde alle deres samarbejdsaftaler op igår, og jeg har nu 28 dage til at finde en anden løsning. Jeg har været i kontakt med Unwire og de kan ikke hjælpe mig. Håber at høre fra jer. Mvh. Martin O. Madsen Safetrack ApS |
SMS gateway søges ASAP !!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
http://www.webglobe.dk/sms-server-guide.php Har en SMS løsning hos dem, men har aldrig rigtig fået den brugt, så har læst lidt tekniske docs. men intet andet... :/ |
|
|
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)