Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway søges ASAP !!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en partner som kan levere mig en hosted SMS gateway med mulighed for 2-vejs kommunikation. Dvs. jeg kan sende ud via jeres gateway og jeg kan modtage på jeres applikationskode som så routes til vores servere.

Ovenstående findes der rigtigt mange leverandørere af, men min situation er lidt kringlet. Jeg søger en partner som giver mulighed for at route data til mig, på basis af et keyword hvorefter der IKKE er mellemrum. Normal er det således at der købes/lejes et keyword som f.eks. ''bingo'' hos gateway firmaet. Når så fru jensen skriver ''bingo start spil'' og sender det til f.eks. 1919, ved gatewayfirmaet at denne besked skal routes til mig, fordi jeg står som lejer/ejer af ''bingo'' keywordet. Problemet er nu, at jeg har nogle gps enheder som sender data som altid starter med ''>RTK'' hvorefter der kommer en masse kommandoer. Dvs. der er ikke mellemrum efter dette keyword.

SMS as har tidligere levereret mig denne løsning, men de sagde alle deres samarbejdsaftaler op igår, og jeg har nu 28 dage til at finde en anden løsning. Jeg har været i kontakt med Unwire og de kan ikke hjælpe mig.

Håber at høre fra jer.

Mvh.
Martin O. Madsen

Safetrack ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Jeg er ikke 100% sikker på de her kan, men du kan evt. give dem et ring, så ved du det på 2 minutter :)

http://www.webglobe.dk/sms-server-guide.php

Har en SMS løsning hos dem, men har aldrig rigtig fået den brugt, så har læst lidt tekniske docs. men intet andet... :/
Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 13:50
Okay, fint.. Jeg har nu kontaktet dem og de vil vende tilbage...
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:15
Kontakt www.befree.dk og se om de kan hjælpe dig.
Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 16:44
Jeg kontaktede dem her i formiddags og de kunne godt hjælpe...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)