Nu er jeg på plads i mit nye firma, Hadsten Computer. Jeg har før haft Granholm IT og PC support, men jeg har brugt et år på at gennemtænke min virksomhed, da jeg var alt for bred og havde alt for meget spredt arbejde, og nu er den klar med en mere kompakt præcist firma, og jeg vil gerne have referencer, som ikke er lavet i det gamle firma (det forvirre kunderne) Jeg skal bruge reference på net support samt hjemmesider og webbutikker.
Derfor, får alle aminu en jule tilbud. I skal dog bestille inden de 24 december, dvs. deadline den 23 dec. 23.59......
Computerhjælp I kan få hjælp til at får kigget jeres computer igennem, hvis den er blevet langsom, eller der er noget som ikke virker. Dette kan gøres via fjernsupport (ikke det indbygget i windows, bare rolig). Hvis jeres computer er død, eller i stykker, laves denne også. (bemærk dog firmaet er i 8370 Hadsten). (Kørsel er 200kr i timen hvis jeg skal ud til jer, dog max 30min kørsel). Computer hjælp koster 200kr / timen. (og her kan i trække 20% fra)
Hjemmeside og webbutikker Hjemmesider koster kun 2.000kr, og webbutikker 3.000kr. (træk her 35% fra ved bestilling inden den 24 dec) De laves i Joomla CMS.
HUSK HUSK at skrive tilbud via AMINO i mailen.
Koncept Priserne er lave, da det er enkeltsmands virksomhed, og jeg skal ind på market. Ingen lokaler skal betales, ingen chefer osv. skal have løn. Jeg bruger 2011 som indvesterings år, hvor jeg indvestere i at komme ud på markedet og vise hvilken gode produkter og service, jeg kan tilbyde. 2012 bliver et år hvor jeg vælger lidt til og fra af services, og derved for et rigtig godt koncept. Sidst i 2011 og 2012 er der hvor jeg skal ud og have fat i virksomheder, når jeg har en masse gode referencer.
Andre services Har du et ønske omkring IT og PC som ikke er skrevet, send da en mail og vi finder ud af noget. |
Det lyder som nogle gode tilbud. Velkommen til!