Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilselskab med fri intern samtale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Unotel har desværre valgt at trække deres tilbud om gratis samtale mellem mobiler på samme abonnement tilbage, hvilket ellers har sparet os for mange penge i det års tid vi efterhånden har brugt dem.
Jeg vil derfor gerne høre, om der er nogen der kender til andre teleselskaber der tilbyder lignende produkter? Unotel tilbyder det stadig i op til 15 minutter pr. samtale, men det er ikke nok for os.

På forhånd tak

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:18
Jeg mener at både TDC, sonofon og Telia har det!

Men det er ikke noget de skilter med... Så du skal igang med forhandlinger med de forskellige udbydere!

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:39
M1 tilbyder det samme - godt nok koster det vist lidt per måned for denne service.
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:40
Hej Sune

Jeg er i samme situation som dig, jeg har også Unotel på mobilen

Jeg overvejer selv en mobil ip løsning, så jeg slipper for intern taksering i firmaet.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 13:41
Dato: 01-02-2007 13:38:33 Forfatter: Mads Løntoft M1 tilbyder det samme - godt nok koster det vist lidt per måned for denne service.

Plus at de takstere pr minut og ikke sekund!

Derudover har de ikke verdens bedste ry, så jeg ville ikke flytte mine firmatelefoner derover...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:46
Brian: Det kunne der være noget om, har fået en privat besked fra en der har fået et tilbud fra Telia der i hvert fald dækkede mit behov. Det kan være jeg bare skal prøve at henvende mig til de tre store med mit behov, og se hvad de kan tilbyde.

Mads: Så vidt jeg kan se er det også max 30 minutter pr. samtale, så det er desværre heller ikke brugbart.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 13:48
Jeg snakkede med en sælger fra DK mobil center, den anden dag og han kunne tilbyde mig fri intern samtale fra både TDC og Telia.

Prøv evt. at gå via en af deres forhandlere, der kan være gode besparelse ved at samle det hele hos en udbyder!

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:55
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:04
Sonofon tilbyder det. Der er et loft på 1.000 minutter per måned per telefonnummer i gratis intern tale.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:21
Jeg bruger heller ikke selv M1, men havde bare hørt om muligheden for
at snakke ''gratis'' mellem abonnenter hos dem. Men godt at få det vendt,
for leder faktisk selv efter ny udbyder.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)