Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til billig/god dankort

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved åbne ny butik, i den forbindelse skal vi have dankort op..

Vi kan ikke finde ud af om det er bedst at købe eller leje!! Vi har ikke brug for en super dankort model.. Er der nogle gode råd at hente... Smile

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

Hej

har fundet et link til dig http://www.dk-online.nu/?gclid=CJXTwYya86UCFUVB3godxy22VQ prøv at se om det er noget jeg ved ikke hvor gode de er  venlig hilsner fra Rene

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 14:39

Til vores nyåbnede butik med ægte malerier til lavpris købte vi en Xenta igennem PBS. vi kontaktede dem og spurgte om vi ikke kunne købe en brugt, og joooo de havde masser af dem, vi fik den til 50% af nypris, og da vi fik den kunne man ikke se at den nogensinde havde været pakket ud, vi måtte ringe og kontrollere om vi havde fået en forkert, men nej det var korrekt.

den kræver en internetforbindelse (vi bruge bare en USB mobil forbindelse igennem en sim kort router) på den måde kan vi tage den med hvis vi er på udstillinger, messer eller lign, vi skal bare have adgang til 230V.

Opstart og gebyrer kan man ikke undgå ligemeget hvem man kontakter, og min konklusion var at når man lægger alting sammen så bliver det næsten samme beløb ligemeget hvem man handler med. 

Jeg er glad for at vi besluttede at købe og ikke leje, når først skidtet er betalt, kommer der ikke irriterende regninger ind hver måned.

Vores xenta er en som man indtaster beløbet på, og drejer den om til kunden som ordner kort og kode, hvorefter den spytter en kvittering ud, meeeget nemt. Den fungere også offline, hvis netforbindelsen ryger!

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:39

Hej Michael...

Mange tak for rådet, er ved at arbejde med det.

Er det lang tid siden, du købte Xenta dankort fra PBS. Har lige talt med PBS, og de siger desværre at det er lang tid siden de har solgt brugte dankort til kunder!!

Mvh Claus

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 07:50

Hej Claus

Det var september måned 2010 så lang tid syntes jeg ikke, men de er måske holdt op??

Surt, så er der kun den blå avis, der må være mange som gerne vil af med en terminal, for mig at se er der mange butikker der lukker, eller er lukket.

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)