sidder med et mindre problem jeg og min partner har en mindre hjemmeside hvor vi tester og skriver artikler om it og it hardware og vi vil gerne have nogen relivante hardware reklamer.
Vi er i øjeblikket tilmeldt tradedoubler.com, men som mange andre af sådan nogle udbyder har det meget få hardware reklamer.
håber der er nogen der kan hjælpe
Hvis i er interesseret kan i evt. tag et kig på den http://www.hardwaresiden.dk, ville da blive glad for lidt ris og ros
Er meget intraserret i at høre mere så kom bare med jeres bud vis i siddder med noget som i mener er brugbart, har søgt og søgt nettet i gemmen og skrevet til de fleste for handler og websits men der bliver godt nok gådet stille med dørene så håber i kan hjælpe.
Jeres egen referencer det ene billedet virker ikke på denne side,
De 2 billeder på showcase siden virker ikke.
Jeres produkter i tilbyder lav links til undersider , for der er mange måder man kan lave søgeord optimering på mv. dette vil jeg i hvert fald vide før gå i gang med samarbejde og siden virker mere troværdig , jo mere tekst der står på siden.
Kontaktsiden nul telefon nummer mv. jeg kan forstå siden også en side i tilbyder service , jo mere seriøst siden , jo flere bliver længere tid på siden , jo større chance for det klikker på linkene , da oveni går ind på din siden , dagen efter igen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows