Til dig der vil være eller lige er blevet selvstændig.
Få svar på dine spørgsmål om alt det praktiske i forbindelse med virksomhedsopstart og få hjælp til at udarbejde en forretningsplan til din virksomhed.
Det ser da rigtigt spændende ud. Men.. Umiddelbart mangler der dog en relativt vigtig information.
Hvor afholdes den Workshop?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak - for tilbagemeldingen. naturligvis en yderst vigtig detalje - workshoppen afholdes centralt i København på Hotel Richmond lige ved Vesterport Station!
Det er et spændende kursus, som du udbyder. Hvor grundlæggende er grundlæggende - her tænker jeg på om det er et "kørekort" for begyndere, eller om du også besvarer spørgsmål hvad angår skatteplanlægning, omstrukturering - herunder fusion, spaltning, skattefri virksomhedsomdannelse, mv. samt internationalt skatteret hvorunder jeg blandt andet tænker på DBOer.
Går du i dybden med momsreglerne - herunder fritagelsesbestemmelserne og momsfradragsreglerne ved handel i udlandet, eller blot det basale?
Jeg savner en uddybning af, hvad dagene konkret består af, og hvad du er i stand til at besvare.
Workshoppen er et "kørekort" for begyndere. Fra min tid hos PriceWaterhouseCoopers har jeg noget viden om internationalt skatteret, men ikke nok til at rådgive i det.
Workshoppen som varer 2 dage giver en praktisk indføring i det at starte op som selvstændig erhvervsdrivende, samt mulighed for at udvikle en indviduel forretningsplan for din virksomhed.
Dag 1: Gennemgang af virksomhedsformer, registrering af virksomheden, grundlæggende regnskabs- og skatteregler (herunder hvilke opstartsudgifter der er fradragsberettigede) og meget mere.
Opfølgning: Cirka en måned efter workshoppen afholdes en opfølgningsmøde på et par timer, hvor vi samler op på hvor langt deltagerne er nået. I den forbindelse vil der være mulighed for at byde ind med spørgsmål på forhånd, så jeg kan forberede svarene.