Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansestudie til overdragelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må med blødende hjerte nok se mig nødsaget til at vælge vej nu, og derfor leder jeg efter en som har lyst til at viderekøre mit dansested.

Det er et velkørende sted, med gode kunder, masser af muligheder, to store lyse lokaler, inventar osv osv...

Det betyder meget for mig at det ikke bare forsvinder, men kører videre, derfor er det ikke noget der skal tjenes en masse penge på.

Skriv til mig hvis dette har interesse...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:53

Ikke for at være flabet... Men hvis du nu eventuelt løfter sløret for hvor i landet det ligger og måske et par nøgletal og sådan, så er der nok en større chance for at du får kontakt med den rette

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 21:55

Ærgeligt at skulle "opgive" sit lille barn, men jeg fornemmer, at du har stået med foden i to lejre, og har måtte vælge den ene. 

Først og fremmest held og lykke med det!

For det andet var det måske smart at skrive lidt om lokationen for dit dansested - det er nogengange lidt nemmere at tiltrække en mulig køber, hvis han/hun ved hvad og ikke mindst hvor det befinder sig. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:22
Jo troede egentlig bare det fremgik af min profil, men vi holder til i Kbh nærmere bestemt Nørrebro.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)