Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Pakkeleg 2010" - App på Facebook - Feedback

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra at du er 15år gammel så synes jeg det er flot og efter og ha kigget på det så kan jeg se at det er derinde min kæreste hun sidder og spiller :) og fandt frem til navnet på din rigtig hjemmeside golo.dk sjovt navn, hvor stammer det fra?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:40

@Johnny:

Tak :) Domænet købte jeg for ca. 5 år siden, og har næsten lige siden haft et fodboldsite til at køre derpå, som jeg lukkede lige inden pakkelegen startede. Navnet kom jeg på med inspiration fra virksomheden LG, som har det der ansigt med et G som hoved og L som næse som deres logo. I Golo er G hovedet og olo er så øjnene og næsen i hovedet :D

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 17:24

Hehe fedt nok

Hvad kan du finde ud af og rode med og hvad har du prøvet og laver før 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 17:32

Altså jeg kan finde ud af PHP, HTML, CSS og javascript. Før har jeg haft et fodboldsite og et "fan-site" til Netstationen (en chat), som på et tidspunkt var den største. Derudover har jeg også leget med selv at lave chatte, og nogle andre ting såsom en cap(kasket)-webshop, jeg ikke fik lavet færdig, fordi jeg gik igang med pakkelegen.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 17:51

Nu hvor du selv kommer over i snakken om at du har lavet en chat, så står jeg og mangler en chat til http://single-forum.dk/forside.php :) men hvad kan du laver til sådan en chat og hvad vil en pris ligge på 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 20:19

Det var nu mest 3d-chatte, altså hvor man går rundt med en figur, men jeg kan også godt lave en tekst-chat.. Hvad skal chatten kunne? Skal der være flere rum? Hvordan skal den se ud?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)