Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Pakkeleg 2010" - App på Facebook - Feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'ere

Jeg er 15 år gammel og har lavet min første applikation på Facebook, der hedder "Pakkeleg 2010". Den kan findes på adressen http://apps.facebook.com/pakkelegen. Den kører rigtigt godt med over 12.000 deltagere, og sponserede præmier fra webshops (fundet igennem Amino) til dem, der vinder pakkerne. Min egen fortjeneste i pakkelegen ligger i reklamerne og i et cash-back-system, der tilgengæld for et "lead" giver slag (med terningen :-)). Jeg har ikke rigtigt fået noget feedback på pakkelegen endnu, så jeg kan gøre den bedre, og det er derfor jeg skriver. Har i nogle gode råd eller konstruktiv kritik vil jeg meget gerne høre om det :-)

Mvh Jesper Hougård

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:16

Ser super godt ud!!,

Det er godt arbejde må man sige :)

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 21:53

Mange tak Mark :)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:41

Hagger:

Hej Amino'ere

Jeg er 15 år gammel og har lavet min første applikation på Facebook, der hedder "Pakkeleg 2010". Den kan findes på adressen http://apps.facebook.com/pakkelegen. Den kører rigtigt godt med over 12.000 deltagere, og sponserede præmier fra webshops (fundet igennem Amino) til dem, der vinder pakkerne. Min egen fortjeneste i pakkelegen ligger i reklamerne og i et cash-back-system, der tilgengæld for et "lead" giver slag (med terningen :-)). Jeg har ikke rigtigt fået noget feedback på pakkelegen endnu, så jeg kan gøre den bedre, og det er derfor jeg skriver. Har i nogle gode råd eller konstruktiv kritik vil jeg meget gerne høre om det :-)

Mvh Jesper Hougård

Hej Jesper

Ser rigtig godt ud :-)

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan man i grunden laver en applikation på facebook..

Hvordan man gør, hvilket programmeringsprog osv..? er der en vejledning et sted som jeg kan følge ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

hvorfor kan man ikke se pakkeleg man skal give selv tilladelse første, med jeg vil da ikke give tilladelse til noget jeg ikke kan se, hvad er .

Derved ved jeg ikke hvor mange der reelt er interesseret i pakkeleg vis der er 12.000 synes om , vis ingen har set før godkender og mange afmelder jo sikkert ikke  , vis de finder ud ad det er noget lort

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:35

KomsiKomsa.dk:

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan man i grunden laver en applikation på facebook..

Hvordan man gør, hvilket programmeringsprog osv..? er der en vejledning et sted som jeg kan følge ??

Der er mange muligheder, du kan anvende facebooks API fx (og de understøtter også openAPI). Se mere her: http://developers.facebook.com/docs/

Der kan også integreres med iframe og andre embedding løsninger, og du kan sådan set kode dine apps i både php, asp, .net osv.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 21:30

@Michael:

Du kan altid framelde dig igen, hvis du ikke synes om det? - Men ja, det ville være bedre, hvis man lige kunne få set hvad det var, før man skulle tilmelde sig, så det er en ting, jeg godt kunne lave om.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 03:33

Det ser godt ud :-)

Betaler du penge på applikationen? I så fald - hvor meget?

Og hvordan har du fået det programmeret?

Synes det er godt tænkt.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:09

Respekt.

God idé.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 14:15

Mange tak Holger :-)

@Mads:

Tak :) Det er gratis at lave en applikation på Facebook, men jeg har brugt lidt penge på markedsføring. Jeg har selv programmeret det i PHP. En applikation på Facebook er sådan set bare en iFrame til min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)