Jeg er 15 år gammel og har lavet min første applikation på Facebook, der hedder "Pakkeleg 2010". Den kan findes på adressen http://apps.facebook.com/pakkelegen. Den kører rigtigt godt med over 12.000 deltagere, og sponserede præmier fra webshops (fundet igennem Amino) til dem, der vinder pakkerne. Min egen fortjeneste i pakkelegen ligger i reklamerne og i et cash-back-system, der tilgengæld for et "lead" giver slag (med terningen :-)). Jeg har ikke rigtigt fået noget feedback på pakkelegen endnu, så jeg kan gøre den bedre, og det er derfor jeg skriver. Har i nogle gode råd eller konstruktiv kritik vil jeg meget gerne høre om det :-)
Jeg er 15 år gammel og har lavet min første applikation på Facebook, der hedder "Pakkeleg 2010". Den kan findes på adressen http://apps.facebook.com/pakkelegen. Den kører rigtigt godt med over 12.000 deltagere, og sponserede præmier fra webshops (fundet igennem Amino) til dem, der vinder pakkerne. Min egen fortjeneste i pakkelegen ligger i reklamerne og i et cash-back-system, der tilgengæld for et "lead" giver slag (med terningen :-)). Jeg har ikke rigtigt fået noget feedback på pakkelegen endnu, så jeg kan gøre den bedre, og det er derfor jeg skriver. Har i nogle gode råd eller konstruktiv kritik vil jeg meget gerne høre om det :-)
Mvh Jesper Hougård
Hej Jesper
Ser rigtig godt ud :-)
Jeg er lidt nysgerrig på hvordan man i grunden laver en applikation på facebook..
Hvordan man gør, hvilket programmeringsprog osv..? er der en vejledning et sted som jeg kan følge ??
hvorfor kan man ikke se pakkeleg man skal give selv tilladelse første, med jeg vil da ikke give tilladelse til noget jeg ikke kan se, hvad er .
Derved ved jeg ikke hvor mange der reelt er interesseret i pakkeleg vis der er 12.000 synes om , vis ingen har set før godkender og mange afmelder jo sikkert ikke , vis de finder ud ad det er noget lort
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du kan altid framelde dig igen, hvis du ikke synes om det? - Men ja, det ville være bedre, hvis man lige kunne få set hvad det var, før man skulle tilmelde sig, så det er en ting, jeg godt kunne lave om.
Tak :) Det er gratis at lave en applikation på Facebook, men jeg har brugt lidt penge på markedsføring. Jeg har selv programmeret det i PHP. En applikation på Facebook er sådan set bare en iFrame til min hjemmeside.