Well. så fik jeg taget mig sammen, til at skrive et par linjer om en ny it-portal der snart åbner dørene op. Velkommen til itprojekter.dk (bemærk dette er ikke en blog) ![]() Det drejer sig om, at tage den rigtige beslutning, når det kommer til IT og outsourcing. Hvem henvender itprojekter.dk sig til? - Virksomheden der overvejer outsourcing - Virksomheden der søger nye samarbejdspartnere - Virksomheden der ønsker gratis rådgivning og inspiration - IT-afdelingen der søger spidskompetencer - Uddannelsesinstitutioner, de studerende samt lærere der søger svar i undervisningen - Iværksætteren der vil have en god oplevelse, første gang de handler - Personaleafdelingen/HR der rekrutterer nye medarbejdere - Dig der ikke ved hvor du skal starte et nyt projekt - IT-leverandører på hardware, software, konsulent-delen - Udvikleren der vil findes på sine kompetencer og tjene penge - Grafikeren der har eget firma, men godt kan tage flere opgaver ind - Programmøren der har fast job, men elsker at kode freelance Erfaring, jord under neglene og 10 år klogere Jeg ville ønske Outsourcing er et sårbart emne, og samtidig interessant for alle virksomheder |
Frivillige IT-interesserede søges til itprojekter.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Kan du sige noget om hvornår i forventer at lancerer? /Peder |
VI åbner i feb/marts, den burde være bundsikker... men alt kan jo galt, når vi har med frivillige at gøre... du er velkommen til at give en hånd med, hvis du keder dig.... kontakt mig endelig. |
Jeg kan nok desværre ikke finde tid i kalenderen til at hjælpe med. Peder |
|
Peder |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)