Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk mellem fysiske butikker søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har en fysisk "tøse-butik" med 1 ansat og jeg savner et netværk med andre små butikker.

Jeg syntes at små butikker i små byer står ret alene og der må da være meget vi kan bruge hinanden til...Uanset hvor i landet vi høre hjemme.

Jeg har også netbutikken www.amanda-m.dk , men det er altså til min fysiske butik jeg savner netværk.

Jeg ved ikke hvordan man "samler" sig herinde, men hvis du også savner en sparringspartner, er du velkommen til at maile mig.

Hilsen Trunte

Trunte@amanda-m.dk

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trunte

Jeg vil da gerne netværke lidt med dig.

Hvis du gerne vil sprede dit netværk ud så er det igabng med at kontakte folk, eller blive kontaktet :)
- men hvorfor skal jeg så netværke med dig?

Du skal netværke med mig/os fordi jeg er ejer af firmaet Creative Studio som er et reklamebureau i Solrød Strand. Jeg er erfaren sælger og står også for at indhente kunder til firmaet men nu kontakter jeg dig pt for at netværke.

Hvornår startede du firma?

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har jeg ikke helt styr på hvad "netværke" er, men det  jeg ønsker er kontakt til "kollegaer".

Jeg søger hverken proffessionel hjælp, coaching eller andet smart. Bare en snak med andre

selvstændige som står ca. hvor jeg er.

Måske skulle jeg have sat mit indlæg inde på "tøse-siden"?

Hilsen Trunte

Trunte@amanda-m.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan smide mig på listen, jeg har en fysisk cykelforretning, så kan vi skrive hindanden på kontakt listen 

vh Jakub

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)